2014.gada pirmajā ceturksnī, salīdzinot ar laiku pirms gada, kopējais pirkumu skaita pieaugums bija 29%, bet pirkumu apjoms pieauga par 21%.
Asociācija cenšas uzsvērt arī bonusus, kas pienākas karšu lietotājiem paralēli ekonomiskajam izdevīgumam gan bankām, gan tirgotājiem, gan pircējiem,
Bankas „Citadele” valdes locekle Santa Purgaile atzīst, ka, protams, bankas ļoti aktīvi komunicē un vēlas izstāstīt iedzīvotājiem par karšu priekšrocībām, un Latvijā tās ir ļoti daudz un dažādas.
„Atkarībā no karšu izdevējbankas un kartes kā produkta ir dažādas karšu priekšrocības: gan dažādas punktu krāšanas iespējas, gan ceļojumu apdrošināšana pat visai ģimenei, un ļoti daudzas dažādas priekšrocības, par kurām mēs tiešām iesakām interesēties - ko bankas piedāvā, un rosinām iedzīvotājus izmantot kartes un norēķināties tieši ar kartēm,” norādīja Purgaile.
Kopumā maksājumu karšu un citu elektronisko norēķinu (internetbanka, mobilā banka u.c.) popularitāte pieaug ne tikai Latvijā, bet visā pasaulē, jo gan uzņēmumi, gan iedzīvotāji un bankas novērtē elektronisko maksājumu priekšrocības – ātrumu, drošību, zemās izmaksas un caurspīdību.