Uzņēmuma mājaslapa ir slēgta, tā birojā varēja novērot, ka tiek pieņemti klientu iesniegumi par naudas atmaksu.
Vairāki klātienē sastaptie atzina, ka ceļojumā bijis plānots doties jau pēc pāris dienām un par to, ka braucieni atcelti, pavēstījuši draugi un paziņas, nevis pats uzņēmums.
SIA “Prieks Tūre” valdes priekšsēdētājs Sergejs Ivasjuta skaidroja, ka vēl līdz pēdējam cerējis – nepieciešamos līdzekļus darba turpināšanai tomēr izdosies savākt.
“Visu vasaru mēs bijām lidojuši ar pustukšām lidmašīnām un braukuši ar pustukšiem autobusiem. Cerējām, ka labi, ok, laiks pasliktināsies, būs lietus, un cilvēki sāks pirkt tūres, bet situācija neuzlabojās, nesagaidījām un beigās pieņēmām lēmumu neiet vēl lielākos mīnusos,” pastāstīja Ivasjuta.
Lēmums pieņemts šajās brīvdienās.
“Prieks Tūre” vadītājs uzsvēra, ka uzņēmumam pietiks naudas, ko atmaksāt par nenotikušajiem ceļojumiem, un arī tūristiem, kas šobrīd devušies atceļā no Horvātijas un Bulgārijas, ne par ko nav jāuztraucas.
Tūrisma operators pat cer pārvarēt radušās finanšu grūtības un pēc laika uzņēmuma darbību atjaunot.
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs gan pauž šaubas, vai pēc radušās situācijas “Prieks Tūre” izdosies saņemt darbības turpināšanai nepieciešamo licenci.