Dienas ziņas

Restaurēta slavenā Versaļas pils strūklaka

Dienas ziņas

Zīmju valodā. Dienas ziņas

Aicina novērtēt pakalpojumu sniedzējus

«Komplimentu mēnesī» aicina novērtēt pakalpojumu sniedzējus

Cik svarīgi ir savstarpēji pateikties — tas nereti tiek piemirsts. To dažreiz ir vērtīgi atgādināt. Visu aprīļa mēnesi norisināsies "Komplimentu mēnesis". Tajā iedzīvotāji ir aicināti novērtēt veikalus, kafejnīcas un citas apkalpojošās sfēras vietas. Iniciatīvā piedalās vairāk nekā 500 tirdzniecības un pakalpojumu vietas visā Latvijā.

Komplimentu mēnesis ir tepat Latvijā dzimusi ideja, un šogad to īsteno pirmo reizi. Aktivitāte ir liela. Pagājušas divarpus dienas, un reģistrēts jau 2500 vērtējumu. Komplimentu mēnesis radīts, lai patērētāji varētu dot atgriezenisko saiti vietām, ko apmeklē.

"Pakalpojumu sniedzēji nav bijuši pietiekami aktīvi, lai šos vērtējumus ievāktu, tāpēc komplimentu mēnesis viņiem to palīdz, iniciē," skaidroja  iniciatīvas autors Raivis Balodis.

Lai gan nosaukumā ietverts "kompliments", iedzīvotāji aicināti izteikt arī kritiku. Latvijas Televīzija uzrunāja vairākus cilvēkus, lai noskaidrotu — kas ir tas, ko viņi novērtē un sagaida no apkalpojošā personāla visvairāk? 


Dzidra, Ziepniekkalna iedzīvotāja: Laipnību un neuzbāzību.

Andris, Tukuma iedzīvotājs: Smaids acīs, acīs smaids un optimisms.

Didzis, Ērgļu iedzīvotājs: Pretimnākšana, klientu problēmu izpratne, ja… labvēlība!

Tatjana, Jūrmalas iedzīvotāja: Smaids, tas ir noteikti smaids un pozitīvisms.


Lai cilvēks piedalītos komplimentu mēnesī un novērtētu vietu, ko apmeklē, ir jāatrod noteikts kvadrātkods. To noskenējot, atvērsies aptauja, kuru var izpildīt minūtes laikā. Tajā var novērtēt personāla atsaucību, uzbāzību, kompetenci un citus aspektus. Bet cik bieži mūsu uzrunātie iedzīvotāji saņem patīkamu apkalpošanu?


Kristīne, Rīgas iedzīvotāja: Es nezinu, man varbūt veicas, bet pārsvarā ir, pārsvarā ir, es tiešām to novērtēju, es to pamanu.

Kārlis, Dobeles novada iedzīvotājs: Nav vairs tā, kā agrāk, kad mēs gājām ar drūmām un nokārtām galvām un nevēlējāmies neko redzēt, sveicināties, tagad tā attieksme ir mainījusies.

Raivo, Baložu iedzīvotājs: Ir veikali, kur šie smaidi tiek dalīti plašāk apmeklētājiem, bet ir veikali, kur šie smaidi pazūd kaut kur skatienos.

Regīna, Imantas iedzīvotāja: Pārsvarā tomēr ir laipna cilvēku situācija Latvijā, tiešām, ja salīdzina, kur esmu ceļojusi, man patīk.


Iegūtie rezultāti publiski netiks parādīti, taču katra iestāde varēs iepazīties ar savu novērtējumu. Tādā veidā varēs salīdzināt savu kvalitātes sniegumu ar vidējiem rādītājiem nozarē.

Iedzīvotāji var pildīt anketas līdz 30. aprīlim.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti