“Twitter” informēja, ka sociālā tīkla platformu bieži izmanto valdības un citas valsts varas iestādes, lai tieši komunicētu ar iedzīvotājiem. Kontu marķēšana palīdzēšot lietotājiem labāk izprast to saturu un pieņemt izsvērtus lēmumus.
Lielākā uzmanība tikšot pievērsta augstākajām amatpersonām un juridiskām personām, kas oficiāli pārstāv valsti ārzemēs.
Savukārt valstij piederošu mediju kontu marķēšana attieksies arī uz to galvenajiem redaktoriem un darbiniekiem.
Eksperti arī atgādina, ka uzņēmumam “Google” piederošā video koplietošanas vietne “YouTube” valstij piederošu mediju un raidsabiedrību videoierakstus marķē jau kopš pagājušā gada.
dir="ltr">BREAKING: Starting today, Twitter is labelling accounts "belonging to state-affiliated media entities, their editors-in-chief, and/or their senior staff".
— Shayan Sardarizadeh (@Shayan86) August 6, 2020
Just checked the accounts of China's Xinhua and People's Daily, and also Russia's RT and Sputnik; and the labels are there pic.twitter.com/ED51yfvUBr