Eklstons par cerīgākām uzskata Kanādas "Grand Prix" izredzes, bet par sacīkstēm Brazīlijā un Vācijā ir noskaņots skeptiski. "Domāju, ar Kanādu viss varbūt nokārtosies, bet pārējās divas...," viņš teica.
Atzinīgi 86 gadus vecais Eklstons novērtēja Brazīlijā Interlagušas trases uzlabošanā komandu tehniskajā zonā paveikto, tomēr ar to, pēc viņa teiktā, ir par maz. Svētdien Brazīlijā notikušā F-1 posma iztrūkums būs apmēram četri miljoni dolāru, bet nākamgad sponsoru trūkuma dēļ tas varētu sasniegt 10 miljonu dolāru robežu un kļūt par F-1 vadības problēmu.
Vietējie rīkotāji gan uzsver, ka Brazīlijai ir līgums par F-1 posma rīkošanu līdz 2020.gadam, tomēr organizatoriem jārēķinās ar finanšu iespējām. Pirms šīgada sacīkstēm no sponsoru līguma atjaunošanas atteicās "Shell" un Brazīlijas valstij piederošais naftas uzņēmums "Petrobras", kas apturēja sadarbību arī ar F-1 komandu "Williams".
Sagaidāms, ka 2017.gadā Brazīlijai F-1 varētu būt tikai viens pilots, turklāt Felipe Nasrs vēl nevar būt drošs par iekļaušanu konkurētnespējīgajā "Sauber" komandā.
Brazīlijas ekonomikā 2015.gadā saruka par četriem procentiem un vēl trīs procentu kritums gaidāms arī šogad. Sponsoru atkāpšanās finanšu dēļ turklāt nav vienīgais šķērslis F-1 sacīkšu nākotnei. Sanpaulu F-1 posms notiek kopš 1973.gada, taču pašvaldība ir paudusi gatavību privatizēt visu trases teritoriju un tās apkārtni.
Provizoriskajā 2017.gada kalendārā ir iekļauta 21 sacīkste, bet apstiprinātu sarakstu publicēs decembrī. Eklstons arī cer, ka panākumiem varētu vainagoties ilgās sarunas par sacīkšu rīkošanu Argentīnā, kur F-1 posms nav noticis kopš 1998.gada.
Savukārt Vācijā ir komerciālas problēmas, kas liedz rast risinājumu par F-1 posma nākotni. Šogad Vācijā posms notika Hokenheimā, kur organizatori netiecas rīkot sacīkstes ik gadu, ja vien nesagaidīs finansiālu pretimnākšanu. Savukārt Nirburgringā plāni ir atdūrušies pret F-1 finanšu prasībām.