Iestudējuma “Balss no beletāžas” centrā ir trīs tēli – angļu sufražiste Emīlija Deivisone, latviešu komponiste Felicita Tomsone un lugas “Pūt, vējiņi” galvenā varone Barba.
Caur dažādu laikmetu sieviešu pieredzi, izrādes autores ar skatītājiem veido dialogu par dzimumu vienlīdzību un sabiedrībā valdošajiem stereotipiem.
Dramaturģe Maija Treile atzīst: "Man bija svarīgi paskatīties pašai uz sevi. Kā man tie dažādie stereotipi sadzīvo tajā veidā, kā es uzvedos gan profesionālā, gan arī privātajā dzīvē."
Iestudējuma autores, veidojot savus stāstus, izmanto senus avīžrakstus, zinātniskus un pseidozinātniskus apgalvojumus un pat Raiņa lugu fragmentus. Savukārt “Balss no beletāžas” mūzikas partitūra radusies pēc tiešām libreta autoru norādēm. Tās autors Platons Buravickis norāda, ka par laikmetīgo oriģinālmūziklu dēvētajā izrādē vēlējies izcelt dažādu subkultūru ietekmi: "Šeit es mēģināju nebūt pārāk akadēmisks.
Es gribu, lai būtu jautri! Jo ir baigi sarežģīts un nopietns darbs. Vajag, lai vismaz viņš būtu smieklīgs! Lai pankiem interesētu laikmetīgā mūzika un profesoriem tehno mūzika."
Līdz augusta beigām laikmetīgais iestudējums būs skatāms vēl Siguldā, Matīšos un mākslas centra “Totaldobže” koncertzālē Rīgā.