"Fusion Processing" vadītājs Džims Hatčinsons norādīja, ka tehnoloģijas reaģē ātrāk nekā cilvēks: "Tehnoloģijas var reaģēt ļoti ātri, daudz ātrāk nekā cilvēks. Un maņas – ir acīmredzami, ka tās redz daudz plašāk nekā cilvēks. Tām nav jāpagriež galva, lai paskatītos, un tās redz visu. Tā ir ļoti droša tehnoloģija."
Autobusus izmantos apmēram 22 kilometru garā maršrutā, kas savieno pilsētu ar apdzīvotām vietām līča pretējā krastā.
Nedēļā plānots pārvadāt līdz 10 tūkstošiem pasažieru ar ātrumu līdz 80 kilometriem stundā, un par viņu drošību rūpēsies arī rezerves vadītājs.
Tomēr cilvēka galvenais uzdevums būs pārliecināties, vai transportlīdzeklis visu dara saskaņā ar programmu. Būs arī darbinieks, kas rūpēsies par klientiem un pārdos tiem biļetes.
Izmēģinājumi ilgs līdz 2025. gadam, un šajā periodā jādomā arī par cilvēku attieksmes maiņu. Kāds aptaujātais iedzīvotājs atzina, ka šāds brauciens rada bailes, tāpēc ideja neesot pārāk laba. Tomēr vairāki citi atzina, ka modernajam transportam ir arī priekšrocības.