Automašīnas vadītājs Kārlis neslēpj, ka, braucot pa Barona ielu, jūtas kā džungļos. Ja ar diviem riteņiem brauc pa tramvaja sliedēm, tad sabiedriskā transporta vadītājs nikni taurē, ja ar diviem riteņiem brauc pa veloceliņu, lamājas velosipēdisti.
Savukārt drošības eksperts Irbītis uzskata, ka rekomendējošā velojosla ir sliktākais iespējamais risinājums, jo rada maldīgu priekšstatu, ka tā ir ierīkota velosipēdistiem. Tomēr tas ir tikai aicinājums velosipēdistiem un autovadītājiem savstarpēji sadzīvot, un primārais jebkurā gadījumā ir sabiedriskais transports. Tātad gan uz diviem, gan četriem riteņiem jābrauc tā, lai netraucētu sabiedrisko transportu.
Irbītis nenoliedz, ka tas izklausās sarežģīti, un tieši tādēļ risinājumu par veiksmīgu nevar uzskatīt.
Rīgas domes Satiksmes departamentā norāda, ka rekomendējošo velojoslu piedāvāja ielas plānu izstrādājušais arhitektu birojs, un lēmums tika akceptēts satiksmes koordinācijas padomes sēdē. Šajā padomes sēdē esot piedalījušies pārstāvji gan no Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSSD), gan Ceļu policijas, Satiksmes departamenta un arhitektu biroja.
"Tas principā ir koplēmums. Šī iela neatšķiras velobraukšanā ne ar ko citu, kā, teiksim, citas ielas, kurās nav velo infrastruktūra izveidota, tikai papildus šis horizontālais ceļa apzīmējums atgādina transporta līdzekļu vadītājiem par vēl braucēju klātbūtni," paskaidroja Rīgas domes Satiksmes departamenta pārstāve Una Ahuna-Ozola.
Arī Irbītis uzsver, ka velosipēdistam ir jāsaprot, ka šeit viņam nav priekšroka, jo viņš brauc vienotā plūsmā ar transporta līdzekļiem. Irbītis atzīst, ka visa Krišjāņa Barona iela būtībā ir eksperiments.