„Lattelecom” televīzijas platformās to kopumā noskatījās 130 000 mājsaimniecību, savukārt vidēji dienā - vairāk kā 14 000 mājsaimniecību, kas ir par trešdaļu vairāk nekā citus mūzikas TV kanālus, apsteidzot tādus pasaules zīmolus kā MTV Europe un MTV Music 24, savukārt Pirmo Baltijas mūzikas kanālu „Positivus TV” skatījums apsteidzis pat divreiz.
Pirms festivāla un tā laikā tika nofilmēts vairāk kā 335 stundu garš materiāls, kura izveidei „Positivus TV” operatori ar kamerām uz pleca noskrēja vairāk kā 2065 kilometrus. Pie „Positivus TV” izveides un nodrošināšanas vairāk nekā pusgadu plecu pie pleca strādāja 54 cilvēki.
Festivāla laikā lielu TV skatītāju interesi piesaistīja koncertu tiešraides, no kuriem top trīs skatītākie mākslinieki bija – Ellie Goulding, King Charles un Bastille. Savukārt, izmantojot Lattelecom televīzijas papildfunkciju „Ieraksts”, vislielāko TV skatītāju skaitu pie ekrāniem pulcēja divas pašmāju grupas – Carnival Youth un The Sound poets, kā arī Kings Charles.
„Positivus TV” tapa, sadarbojoties Lattelecom un Latvijas Radio, pieaicinot labākos ekspertus no pieci.lv. Kanāla ētera personības bija Toms Grēviņš, Māra Kamperova un Artūrs Mednis. Kanāls raidīja 24 h diennaktī no 10.jūlija līdz 31.augustam - līdz festivālam tika piedāvāti iepriekšējo gadu mākslinieku koncertieraksti, intervijas ar mūziķiem, kā arī īpašie autorraidījumi par šī gada festivāla aktualitātēm.
Arī 2015. gada „Positivus” festivāls norisināsies trīs dienu garumā. Biļešu tirdzniecība uz nākamā gada festivālu sāksies jau drīzumā.