Aug stihijas upuru skaits
Piektdien notikušajā zemestrīcē Marokā bojāgājušo skaits pārsniedzis divus tūkstošus.
Ievainoti ir gandrīz divarpus tūkstoši cilvēku.
Glābēji paredz, ka cietušo skaits vēl palielināsies.
Sarkanā Krusta pārstāvji brīdina, ka postījumi ir tik lieli, ka reģiona atjaunošanai būs vajadzīgi mēneši un pat gadi.
Vairāki kalnu ciemati ir gandrīz pilnībā izpostīti.
Pasaules Veselības organizācija aplēsusi, ka zemestrīces nodarītie postījumi kopumā ietekmējuši dzīvi vairāk nekā 300 tūkstošiem cilvēku.
Vairākas ārvalstu valdības ir piedāvājušas sniegt palīdzību. To vidū ir Izraēla, Francija, Spānija, Itālija un ASV.
Apšauda ar droniem
Krievija aizvadītajā naktī raidījusi uz Kijivas apgabalu 33 dronus "Shahed".
26 no tiem Ukrainas Gaisa spēkiem izdevās iznīcināt.
Tomēr dronu atlūzas nokritušas vairākos Kijivas rajonos.
Tās sabojājušas aptuveni 100 privātmājas un 30 dzīvokļus, un citas ēkas.
Lielākoties bojātas ēku fasādes, jumti un logi.
Ievainojumus guvuši četri cilvēki, bet neviens cilvēks nav gājis bojā.
Krievijas karavīri apšauda humānos palīgus
Krievijas karavīri apšaudījuši humānās palīdzības organizācijas automašīnu.
Tā no Slovjanskas brauca Bahmutas virzienā.
Tajā atradās četri ārzemnieki.
Divi no tiem gājuši bojā.
Viena no bojāgājušajām bija Spānijas pilsone, bet otrs upuris bija Kanādas pilsonis.
Divi Vācijas pilsoņi guvuši ievainojumus un atrodas slimnīcā.
Militārās bāzes
Krievija sākusi izvietot militārās bāzes netālu no robežas ar Somiju. Tā vēsta somu mediji.
Satelītattēlos redzams, ka robežas tuvumā izveidotas tris noliktavas militārās tehnikas uzglabāšanai.
Somijas aizsardzības ministrs Anti Hakanens sacījis, ka tas nekādus draudus Somijai nerada.
Valdības sarunas
Rīt notiks oficiālas valdības veidošanas sarunas.
"Jaunās Vienotības", Zaļo un Zemnieku savienības un "Progresīvo" topošā koalīcija strādā pie jaunās valdības deklarācijas, koalīcijas līguma un arī pielikuma par neatliekamajiem darbiem.
Pirmie darbi, ko plānots paveikt, ir kopdzīves regulējuma ieviešana un Stambulas konvencijas ratificēšana.
Ministru amatu sadalījums varētu kļūt zināms nākamās nedēļas sākumā.
Ministru prezidentes amata kandidāte Evika Siliņa no "Jaunās Vienotības" cer, ka jauno valdību apstiprinās jau piektdien.
Uzvara Vācijai
Noslēdzies Pasaules kauss basketbolā.
Tajā zelta medaļas ieguvusi Vācijas izlase.
Vācija ar rezultātu 83 pret 77 uzvarēja Serbiju. Serbija ieguva sudraba medaļas.
Bronzas medaļas ieguva Kanādas izlase.
Kanāda papildlaikā ar rezultātu 127 pret 118 uzvarēja ASV basketbolistus.
Par turnīra labāko spēlētāju atzīts vācietis Deniss Šrēders.
Latvija Pasaules kausu noslēdza piektajā vietā.
Tas ir lielākais panākums jaunāko laiku Latvijas basketbola vēsturē.
Latvijas izlases treneris Luka Banki atzīts par turnīra labāko treneri.
Bet saspēles vadītājs Artūrs Žagars iekļauts otrajā simboliskajā pieciniekā.
Jau rīt latvieši atgriezīsies mājās.
Rīgā pie Brīvības pieminekļa pussešos vakarā notiks basketbolistu svinīgā sagaidīšana.
Tai tiešraidē varēs sekot līdzi arī Latvijas Radio 1. Tiešraide sāksies pulksten 5 pēcpusdienā.
Laika ziņas
Naktī būs daļēji mākoņains, bez nokrišņiem, bet atsevišķos rajonos veidosies bieza migla.
Pūtīs lēns vējš, līdz 5 metriem sekundē.
Gaisa temperatūra naktī 11..16 grādi.
Dienā mainīgs mākoņu daudzums, nokrišņi nav gaidāmi.
Pūtīs lēns vējš, līdz 5 metriem sekundē.
Gaisa temperatūra dienā 23…27 grādi, piekrastē 20…24 grādi.
Arī Rīgā nokrišņi nav gaidāmi un pūtīs lēns vējš līdz 5 metriem sekundē.
Gaisa temperatūra naktī ap 15…16 grādiem, dienā 24…26 grādi.
Laika prognoze 2. – labvēlīga.