Viņa norādīja, ka komunikācijā ar sabiedrību ir nepieciešams uzklausīt cilvēkus, kam ir pieredze darbā ar eiro valūtu, un vienlaikus cilvēkus, kam sabiedrība spēj uzticēties. Komunikācijai jābūt atklātai un jānorāda, ka pēc eiro ieviešanas viss nebūs tik rožaini.
Tāpat ir jārunā par lietām, kas cilvēkus interesē un uztrauc – arī šāda veida komunikācija cilvēkus vairāk ieinteresētu. „Cik cilvēku zina eiro.lv?” retoriski vaicāja Bāra, norādot uz mājaslapas mazo atpazīstamību.
Politoloģe bija atturīga attiecībā pret politiķu optimismu, ka līdz gadumijai lielākā daļa Latvijas iedzīvotāju atbalstīs eiro. „Es neesmu tik ļoti optimistiska,” teica Bāra.
Vienlaikus viņa pauda pārliecību, ka eiro tiks ieviests.
Vēstīts, ka arvien vairāk ES institūciju atzīst Latvijas atbilstību eirozonai.