Viņš stāstīja, ka 7. un 8. oktobrī lidostā, kad bija vislielākās rindas pirms drošības kontroles, no plānotā darbinieku skaita aptuveni 40 cilvēku bija ar slimības lapām, tādēļ nācās piesaistīt cilvēkus no citām struktūrvienībām. Vilcāns atzina, ka lidostas administrācija nevar pārliecināties, vai slimības lapas bija fiktīvas vai arī ne, jo tās ir izsnieguši ārsti.
KONTEKSTS:
Pirmdien, 7. oktobrī, sociālajā platformā “Twitter” izskanēja vairāku lidostas pasažieru neapmierinātība, ka rindā uz drošības kontroli jāgaida pat stunda un rindas stiepjas vairāku desmitu metru garumā. Lidostas “Rīga” pārstāve Laura Karnīte skaidroja, ka šāda situācija lidostā tā dēvētajās pīķa stundās ir ierasta. Tomēr šajās dienās cilvēku plūsmu ir vēl grūtāk apkalpot, jo ir saslimuši ļoti daudz darbinieku.
“Nevarētu teikt, ka vakar pēkšņi kaut kas sākās. Pīķa stundās ilgāk jāgaida uz drošības kontroli ir visu vasaras sezonu, jo vasaras sezonā ir īpaši intensīva pasažieru plūsma. Tas saasinājums saistīts arī ar to, ka ir sākusies vīrusu sezona, un mums diemžēl vairāk, nekā ierasts, darbinieki gan paši slimo, gan slimo [viņu] bērni. Un līdz ar to mēs zināmu ekvilibristiku veicam, lai nodrošināti visu kontroles punktu darbu pilnā apjomā,” sacīja Karnīte.
Rīgas lidostā augstas intensitātes lidojumu laiks ir agri no rīta no plkst.6 līdz 8. Saskaņā ar mērījumiem šajā laikā lidostā apkalpo līdz 1200 pasažieriem ik stundu.