"To var saprogrammēt apmēram 5-6 kilometru gariem braucieniem. Šis busiņš iet pats, tas atpazīst vidi, bet, protams, Latvijā tāds busiņš, kas var pārvadāt sešus cilvēkus, var braukt tikai kopā ar operatoru. Tā nu Latvijas likumdošanā pagaidām ir. Tad manuāli šo busiņu var vai nu apstādināt vai arī apbraukt kādu pēkšņu šķērsli. (..) Šie braucieni ir paredzēti kā demonstrējumi iedzīvotāju informēšanai.
Jelgavā tas ir tāds tīri izklaides pasākums, jo tai vietā parastas satiksmes nav, tāda atpūtas zona. Bet Aizkrauklē tā ir reāla iela, kas savieno pilsētas centrālo daļu ar muzeju, kas ir ārpusē.
Un tad no Lāčplēša ielas līdz muzejam, pa Muzeja ielu – tas ir posms, kur arī var gadīties arī pretimbraucošs transports, kā arī tajā pašā joslā, virzienā braucošs transports, ar ko šim busiņam būs jāsadzīvo. Tā tas ir iecerēts," stāstīja Zemgales Plānošanas reģiona projektu speciālists Raitis Madžulis.