Endele uzsver, ka “Karavelai” par vienu no lielākajiem tirgiem šobrīd kļuvusi Zviedrija, un galvenokārt uzņēmuma panākumus ir noteikusi produkcijas ražošana tā sauktajiem privātajiem zīmoliem.
“2011.gadā mums apgrozījumā nebija nevienas bundžas, ko mēs pārdotu Rietumos. Un tas bija viss NVS, Austrumeiropas tirgū. 2012.gadā mēs uzbūvējam jaunu ražotni un sākām strādāt Rietumos, un jūs varat redzēt to pieaugumu, kas bija līdz 2014.gadam sasniegts Rietumos,” stāsta Endele.
Savukārt pagājušajā gadā Netkarīgo Valstu Sadraudzības (NVS) tirgu vietā vajadzēja meklēt jaunus. “Kaut arī mums bija kritums, tas ir fantastiskus ieguvums, ko mums palīdzēja gūt tikai un vienīgi Rietumu, Skandināvijas un Anglijas, PL [privāto zīmolu] tirgi. Tātad arī ja mēs paskatāmies eksporta tirgus, tad šobrīd 1.ceturksnī mums lielākais tirgus ir Zviedrija, mēs esam jebkurā veikalā, tātad ir Dānija, un Anglija mums ir 11%. Mēs strādājam, ceram, ka atgriezīsimies, bet dzīve ir krietni izmainījusies,” norāda “Karavelas” līdzīpašnieks.