Vairākus gadus ir nodrošināts, kad visus pieteikumus ierakstu izdarīšanai UR vestajos reģistros var iesniegt elektroniski – lielākajam gadījumu skaitam ir izveidots e‑pakalpojums, kas pieejams portālā "www.latvija.lv". Savukārt citos gadījumos nepieciešamo informāciju un dokumentus var iesūtīt e-pastā vai oficiālajā elektroniskajā adresē, likumprojekta anotācijā atzīmējuši tā autori Tieslietu ministrijā (TM).
Pamatojoties uz valstī izsludināto ārkārtējo situāciju, UR pārtrauca klātienes klientu apkalpošanu. Slēdzot vienu no pakalpojumu sniegšanas kanāliem, secināts, ka joprojām pilnvērtīgi var nodrošināt visu UR uzticēto funkciju izpildi.
Jebkura pieteikuma iesniegšana ir iespējama elektroniskā formā, ja personām ir e-paraksts. Savukārt, ja kādu iemeslu dēļ persona nevar vai nevēlas iesniegt pieteikumu elektroniski, tad ir iespējams to iesūtīt pa pastu, norādījuši likumprojekta autori.
Līdz šim pieteikumu iesniegšanu UR nodrošināja dažādos kanālos gan elektroniski (e‑pakalpojums, e-pasts un starpsistēmu saskarnes), gan papīra formā (pasts un klātiene). Paralēlu pakalpojumu sniegšanas kanālu darbības un uzturēšanas nodrošināšana ir resursietilpīga, tāpēc UR stratēģiskais mērķis ir virzīties uz pakalpojumu sniegšanas kanālu skaita samazināšanu, primāri nodrošinot elektronisko risinājumu attīstību un klientu pašapkalpošanās principa ieviešanu, atzīmējuši likumprojekta autori.