Izstādē pieteikušies vairāk nekā 2400 dalībnieku, un rīkotāji sagaidīja sastapt vairāk nekā 95 tūkstošus apmeklētāju. Pirmo reizi pēc Covid-19 pandēmijas pasākumā piedalās Āzijas kompānijas, kas ieņēmušas stabilu vietu nozarē. Piemēram, "Huawei" daļa viedtālruņu tirgū bija četri procenti, un īpaši populāri tā produkti ir dzimtenē.
Tomēr eksperti atzīst, ka šī niša ir sarežģīta, jo tajā dominē divi lielie uzņēmumi "Apple" un "Samsung". Mazākiem spēlētājiem jāmeklē veidi, kā piesaistīt uzmanību, un viena no inovācijām ir elastīgie ekrāni. Piemēram, "Motorola" un "Lenovo" tālruni var aptīt ap roku.
Šī gada modes tendence visā pasaulē ir mākslīgais intelekts, un "Deutsche Telecom" koncepta tālrunis var sarunāties ar lietotāju, tai skaitā rezervēt pakalpojumus vai sniegt ieteikumus ceļojumiem. Citi ražotāji piedāvā īpaši kvalitatīvu skaņu vai iespēju viegli veikt zvanus ar satelītu sistēmas palīdzību.
Izstādē pārstāvēti arī citi tehnoloģiju jaunumi, piemēram, ekrāns, kas rada hologrammas ilūziju.