Latvijā turpinās snigt
Līdz otrdienai Latvijā būs ļoti slikts laiks.
Turpinās snigt slapjš sniegs.
Pazemināsies gaisa temperatūra.
Ļoti uzmanīgiem jābūt autovadītājiem, jo ceļi apledos.
Arī rīt Rīgā sabiedriskajā transportā autovadītāji varēs braukt bez maksas.
Rīgas dome šodien un rīt ieviesa tā sauktās "sniega biļetes", lai satiksmē būtu mazāk automašīnu.
Krievija sašauj Harkivas televīzijas torni
Krievijas spēki šodien sašāva Harkivas televīzijas torni.
Torņa augšējā daļa ir sagāzusies.
Tornis ir 240 metrus augsts.
To uzbūvēja pirms vairāk nekā 40 gadiem (1981. gadā).
TV torņa darbinieki Krievijas uzbrukumā necieta, jo atradās patvertnē.
Harkivas TV torni Krievijas spēki apšaudīja arī 2022. gada martā.
Apspriež atbalstu Ukrainai
Šodien Luksemburgā notika Eiropas Savienības ārlietu un aizsardzības ministru sanāksme.
Tajā runāja par atbalstu Ukrainai.
Eiropas Savienības atbalsts Ukrainai nedrīkst mazināties.
Tā uzsvēra sanāksmes dalībnieki.
Kad Amerikas Savienotās Valstis beidzot nolēma piešķirt Ukrainai 61 miljardu dolāru vērtu palīdzību, izskanēja brīdinājumi par Eiropas valstu atslābumu palīdzēt.
Ukraina ir lūgusi piegādāt tai vismaz septiņas pretgaisa aizsardzības sistēmas "Patriot".
Vācija apsolīja vienu piegādāt Ukrainai, bet pārējās valstis to nedara.
Polija gatava teritorijā izvietot kodolieročus
Polija ir gatava savā teritorijā izvietot kodolieročus, ja NATO pieņems tādu lēmumu.
To paziņoja Polijas prezidents Andžejs Duda.
Viņš atklāja, ka diskusijas ar ASV par sadarbību kodolenerģijas jomā notiek "jau kādu laiku".
Krievija arvien vairāk militarizē Kēnigsbergas eksklāvu un pārvieto savus kodolieročus uz Baltkrieviju.
Polija robežojas gan ar Krievijas Kēnigsbergas eksklāvu, gan ar Baltkrieviju.
Ministrs izbeidz konkursu uz LIAA direktora amatu
Ekonomikas ministrs Viktors Valainis (Zaļo un Zemnieku savienība) pieņēmis lēmumu izbeigt konkursu uz Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras direktora amatu bez rezultāta.
Konkursā pieteicās 52 cilvēki.
Konkursa komisija ministram piedāvāja divus kandidātus – Baibu Bļodnieci un Fredi Bikovu.
Valaini tas neapmierināja.
Viņš gribēja redzēt informāciju par citiem kandidātiem, taču likums to liedz.
Valainis vēlas izmaiņas likumā.
Ārvalstu investori zemu novērtē Latviju
Ļoti zems vērtējums Latvijai ārvalstu investīciju piesaistē.
Skalā no viens līdz pieci ārvalstu investori ielikuši atzīmi 2,4.
Tas ir zemākais vērtējums pēdējos septiņos gados.
Investori norāda, ka Latvijā pietrūkst ne tikai rīcības, bet vispirms jau gribas rīkoties.
Latvijas režisora animācijas filma iekļūst Kannu kinofestivālā
Liels panākums Latvijas kino nozarei.
Režisora Ginta Zilbaloža animācijas filma "Straume" iekļuvusi Kannu kinofestivālā.
Filma piedalīsies konkursa programmā "Īpašais skatiens".
Tā ir pirmā reize, kad Kannu konkursā iekļūst Latvijas pilnmetrāžas animācijas filma.
Tas ir milzīgs notikums Latvijas un arī Baltijas valstu kino.
Tā vērtē Nacionālā Kino centra vadītāja Dita Rietuma.
Laika ziņas
Latvijā gaidāms lielākoties apmācies laiks.
Naktī slapjš sniegs, sniegs.
Vietām veidosies slapja sniega nogulums.
Uz ceļiem veidosies apledojums, redzamība nokrišņu laikā apgrūtināta.
Rīt dienā pa laikam nokrišņi gaidāmi galvenokārt centrālajos un austrumu rajonos.
Naktī rietumu, ziemeļrietumu, dienā rietumu, dienvidrietumu vējš 5–10 m/s, līdz dienas vidum piekrastē brāzmās līdz 16 m/s.
Gaisa temperatūra naktī ap 0°.
Dienā +2…+5°.
Rīgā naktī un priekšpusdienā palaikam nokrišņi – slapjš sniegs, sniegs.
Ziemeļrietumu, rietumu vējš 5–10 m/s, no rīta brāzmās līdz 15 m/s.
Gaisa temperatūra naktī ap 0°, dienā +4…+5°.
Laika tips naktī 3. – nelabvēlīgs, dienā 2. – labvēlīgs