Pustukšas teātra zāles sēdvietas un pamatīgs robs budžeta ieņēmumos – tāda ir valsts teātru šī gada finanšu realitāte. Mainījusies arī apmeklētāju biļešu iegādāšanās paradumi – cilvēki biļetes pērk pēdējā brīdī. Teātra pārstāvji atzīst, ka bez jostas savilkšanas un iespēju robežās biļešu cenas politikas izmainīšanas šajā laikā iztikt nevar.
Atlaides (dažkārt lielas), kādas reklāmās piedāvā autodīleri, kuri pārdod gan jaunas, gan mazlietotas mašīnas, ir rezultāts vairāku faktoru, tostarp Covid-19, sakritībai. Bet tirgotāji izjūt arī vīrusa pozitīvo ietekmi – personīgais automobilis daudziem kļuvis par līdzekli, kā neinficēties sabiedriskajā transportā. Kopumā nevar teikt, ka sākusies personīgo automašīnu un korporatīvo autoparku izpārdošana, drīzāk runa ir par atsevišķām problemātiskām nozarēm, uzskata autodīleru organizācijas "Auto asociācija" prezidents Andris Kulbergs.