Teātri visā Eiropā bijuši slēgti vairāk nekā gadu un pēc klātienes izrādēm ir izslāpuši gan aktieri, gan skatītāji. Taču atgriešanās ir ļoti pakāpeniska un ar dažādiem ierobežojumiem. Daudzviet tiek veiktas testa izrādes un testa koncerti, lai saprastu, kā labāk šajos kultūras pasākumos nodrošināt epidemioloģisko drošību. Kā veicās Beļģijas Karaliskajam flāmu teātrim – par to no Briseles stāsta Ilze Nagla.
Dzīve un darbs pēc pandēmijas noteikti nebūs tādi paši kā pirms gada, un jaunā normalitāte skars pilnīgi visus. Par to ir pārliecināts Starptautiskās Darba organizācijas pētnieks Lorenss Džefs Džonsons. Pēc viņa vārdiem šī krīze ir laiks izanalizēt gūtās mācības un kopīgiem spēkiem meklēt risinājumus nākotnei. Taču tam nepieciešams plašs sociālais dialogs gan vietējā, gan nacionālajā, gan starptautiskajā līmenī.