Ziņas vieglajā valodā 9. oktobrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 2 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 9. oktobrī.

Ziņas vieglajā valodā 9. oktobrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Arvien vairāk cilvēku vēlas saņemt poti pret Covid-19

Vakar un šodien pie vakcinācijas punktiem bija garas rindas.

Vakar pirmo poti saņēma gandrīz 8000 cilvēku.

Latvijā pilnībā vakcinēti 47% cilvēku.

Tomēr liela daļa senioru poti nav saņēmuši.

 

Šodien pirmo reizi pie lauku iedzīvotājiem devās vakcinācijas autobuss

Tas brauca kopā ar autoveikalu.

Cilvēku interese bija liela.

Viņi teica, ka tas ir ērti, jo poti var saņemt tuvu mājām.

Līvānu novadā poti saņēma 88 cilvēki.

 

Pagājušajā diennaktī uz slimnīcu aizveda 103 Covid-19 pacientus

Covid pacientu skaits slimnīcās nedaudz samazinājies.

Patlaban tajās ir 701.

Smaga slimības gaita ir 81 slimniekam.

Pagājušajā diennaktī miruši 7 Covid pacienti.

 

Vakar reģistrēja 1669 jaunus Covid-19 gadījumus

Līdz ar lielo inficēto skaitu strauji turpina kāpt saslimstības divu nedēļu kumulatīvais rādītājs.

Šodien tas ir jau 829,2 gadījumi uz 100 000 iedzīvotāju.

No visiem vakar reģistrētajiem 78% nebija vakcinēti.

 

Lietuvā ar koronavīrusu inficējušies vēl 2432 cilvēki

Lietuvā miruši 24 covid slimnieki.

Igaunijā inficēšanās ar koronavīrusu atklāta vēl 1068 cilvēkiem; trīs saslimušie miruši.

 

Krievijā aizvadītajā diennaktī no Covid-19 nomiruši 968 cilvēki

Tas ir jauns Covid-19 upuru skaita rekords.

Reģistrēti arī vairāk nekā 29 000 jaunu inficēšanās gadījumu.

Varasiestādes straujajā infekcijas izplatībā vaino zemo vakcinēto skaitu.

 

Čehijas parlamenta vēlēšanās negaidot vadībā izvirzījusies centriski labējā opozīcija

Partiju koalīcija "Kopā" ar nelielu balsu pārsvaru apsteigusi līdzšinējā premjerministra Andreja Babiša vadīto populistisko partiju "Neapmierināto pilsoņu akcija".

Tā kā parlamentā iekļuvusi otra opozīcijas partiju apvienība "Pirātu partija un centriskie mēri un neatkarīgie", sagaidāms, ka opozīcijai parlamentā būs vairākums.

Pirmo reizi kopš Otrā pasaules kara beigām parlamentā vairs nebūs komunisti. Vēlētāju aktivitāte Čehijā sasniedza gandrīz 65%, kas ir augstāka nekā iepriekšējās vēlēšanās.

 

Kataras galvaspilsētā Dohā notiek pirmās ASV un talibu divpusējās sarunas kopš ASV spēki pameta Afganistānu

ASV sarunu pārstāvis norādījis, ka talibiem pieprasīs visu afgāņu tiesību ievērošanu, tostarp sieviešu un bērnu.

Tāpat ASV pieprasīs drošu humānās palīdzības piekļuvi.

 

Laika ziņas

Naktī būs mākoņains, bet dienā mākoņu būs maz un spīdēs saule.

Naktī vietām īslaicīgs lietus.

Vietām valsts austrumos veidosies migla.

Dienā bez nokrišņiem.

Dienvidu vējš 2-7 m/s.

Gaisa temperatūra naktī 1…6 grādi, dienvidaustrumu rajonos 1…-2 grādi, Kurzemes ziemeļos 7…+9 grādi.

Dienā +11…+14 grādi.

Rīgā bez nokrišņiem.

Lēns vējš 1-5 m/s.

Gaisa temperatūra naktī 5…7 grādi, dienā 12...13°.

Laika tips 2. - labvēlīgs

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti