Ziņas vieglajā valodā 9. oktobrī

Ziņas vieglajā valodā 9. oktobrī.

Ziņas vieglajā valodā 9.oktobrīAgnese Vasermane

 

 

Atcelts Rīgas maratons

Nenotiks 10. un 11. oktobrī paredzētais Rīgas maratons jeb masu skrējiens.

Tā nolēma valdība.

Maratona rīkotājs Aigars Nords aicināja valdību piešķirt rīkotājiem kompensācijas, jo pasākumu atcēla pēdējā brīdī.

Par maratona atcelšanu nobalsoja visi valdības ministri.

Nebalsoja vienīgi veselības ministre Ilze Viņķele ("Attīstībai/Par!"), izglītības ministre Ilga Šuplinska (Jaunā konservatīvā partija), labklājības ministre Ramona Petraviča ("KPV LV") un reģionālās attīstības ministrs Juris Pūce ("Attīstībai/Par!").

Latvijā Covid-19 inficēto rekords 137 saslimušie

Atklāts līdz šim lielākais ar Covid-19 inficēto cilvēku skaits Latvijā vienā dienā.

Atklāja 137 saslimšanas gadījumus.

Veica apmēram 4500 testu.

 No testiem Covid-19 pozitīvi bija 3%.

Tas ir ļoti daudz, uzskata infekcijas slimību ārsti.

Bieži Covid-19 izplatās darba kolektīvos.

Tā notika Olainē, Kuldīgā, Kolkā un Rīgā.

Tādēļ visiem jārūpējas par veselību. Ja jūtama saslimšana, jāpaliek mājās.

Covid-19 atklāj Rīgas Natālijas Draudziņas vidusskolas skolotājiem

Covid-19 atklāja arī Rīgas Natālijas Draudziņas vidusskolā.

Tāpēc visi šīs skolas skolēni mācīsies attālināti.

Covid-19 apstiprināts vairāk nekā 20 skolotājiem.

Ceturtdien Rīgā karantīnā bija 23 klases no piecām Rīgas vidusskolām.

Karantīnas laikā mācības skolēniem notiek attālināti.

Karantīnā šobrīd Rīgā ir arī trīs bērnudārzu grupiņas.

Taču vairākām klasēm un bērnudārzu grupiņām karantīna jau beigusies.

Viņi mācības atsāk klātienē.

Dailes teātrī visiem veiks Covid-19 testus 

Covid-19 testu veiks visiem Dailes teātra darbiniekiem.

Tā pavēstīja teātra direktors Juris Žagars.

Nedēļas sākumā koronavīrusu atklāja vienam Dailes teātra darbiniekam.

Viņš strādā ar teātra dekorācijām.

Teātris lūdzis visiem, kas šo darbinieku satikuši, ievērot pašizolāciju.

Tramps piedalīsies pasākumos

ASV prezidents Donalds Tramps gatavojas nedēļas nogalē piedalīties priekšvēlēšanu pasākumos.

Trampa ārsts ļauj viņam pārtraukt karantīnu.

Tramps nesen inficējās ar Covid-19.

Taču viņa veselība jau esot laba.

Tā norāda Trampa ārsts.

Opozīcijā esošās Demokrātu partijas politiķi gan vēlas izveidot īpašu komisiju.

Tai būtu jāizvērtē Trampa veselības stāvoklis.

Kirgizstānas prezidents gatavs atkāpties, lai izbeigtu politisko krīzi

Kirgizstānas prezidents ir gatavs atkāpties no amata.

Viņš vēlas izbeigt politisko krīzi, kas pārņēmusi valsti pēc parlamenta vēlēšanām.

Vairāki politiskie spēki piektdien sarīkoja jaunas demonstrācijas.

Kirgizstānā pieaug bažas par iespējamām sadursmēm starp dažādu grupējumu atbalstītājiem.

Kirgizstānas prezidents Sooronbajs Džeenbekovs

Nobela Miera prēmija piešķirta Pasaules pārtikas programmai

Nobela Miera prēmiju šogad piešķirs Pasaules pārtikas programmai.

Tā ir organizācija, kas piegādā ēdienu cilvēkiem kara zonās.

Šobrīd badu cieš aptuveni 690 miljoni cilvēku pasaulē.

Miera prēmijai šogad bija pieteikti vairāk nekā 300 kandidātu.

Šī gada Nobela balvu sezona noslēgsies nākampirmdien.

Tad paziņos balvas ieguvēju ekonomikā.

Nobela prēmija ir starptautiska balva.

To piešķir par izciliem pētījumiem, atklājumiem vai ievērojamu ieguldījumu zinātnē un kultūrā.

Balvas nosaukumam izvēlējās dinamīta izgudrotāja Alfrēda Nobela vārdu.

Anete Šteinberga novembrī atgriezīsies Latvijas izlasē

Latvijas izlasē atgriezīsies basketboliste Anete Šteinberga.

Viņa piedalīsies nākamgad gaidāmajās Eiropas čempionāta kvalifikācijas spēlēs.

Šteinberga Latvijas izlasē nav spēlējusi kopš 2018. gada Pasaules kausa.

Šteinberga ieguvusi bronzas medaļu divos Eiropas U-20 čempionātos.

2016. un 2017. gadā Šteinberga bija Latvijas labākā basketboliste.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt