Ziņas vieglajā valodā 9. novembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 3 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 9. novembrī.

 

Ziņas vieglajā valodā 9.novembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Covid-19 dēļ cietušie uzņēmumi saņems atbalstu decembrī

Covid-19 krīzē cietušie uzņēmumi valsts atbalstu saņems decembrī.
Valdība atkal ieviesīs dīkstāves pabalstus.
Tie nepārsniegs 1000 eiro.
Valsts arī palīdzēs Covid-19 krīzē cietušajiem uzņēmumiem samaksāt darbiniekiem algas.
Valsts arī uzņēmumu vietā apmaksās saslimušajiem darbiniekiem slimības lapas pirmās dienas.

Pašnodarbinātie maksās nodokli no saviem ienākumiem, nevis minimālās algas

Pašnodarbinātie maksās nodokli no saviem ienākumiem, nevis minimālās algas.
Tas nozīmē, ka pašnodarbinātajiem nebūs jāiet uz Sociālo dienestu un jāskaidro savi ienākumi.
Savukārt Sociālajam dienestam nebūs jāpilda nodokļu inspektoru darbs.
Iepriekš Sociālo dienestu darbinieki protestēja pret iecerēto kārtību un pieprasīja Labklājības ministres Ramonas Petravičas atkāpšanos.
Petraviča ir no partijas “KPV LV”.

Latvijā stājās spēkā ārkārtējā situācija

No pirmdienas, 9. novembra, Latvijā ir ārkārtējā situācija.
Cilvēkiem jāievēro stingrāki ierobežojumi. Kafejnīcās un restorānos vairs nevar pusdienot vai iedzert kafiju.
Ēdienu var tikai pasūtīt līdzņemšanai.
Vairākās Rīgas kafejnīcās pirmdien, 9. novembrī, bija maz apmeklētāju.
Kafejnīcu īpašnieki satraukušies, vai spēs nopelnīt, lai uzņēmumu nebūtu jālikvidē.

Aizkraukles slimnīcu uz laiku slēdz Covid-19  dēļ

Aizkraukles slimnīca uz laiku būs slēgta.
Ar Covid-19 saslimuši slimnīcas ārsti un pacienti.
Daudziem mediķiem jāatrodas karantīnā.
Pagaidām domā, ka pēc divām nedēļām slimnīca atkal varēs uzņemt pacientus.
Šajā laikā slimnīcas ārsti sniegs attālinātās konsultācijas gan pacientiem, gan ģimenes ārstiem.

Latvijā atklāti 92 jauni Covid-19  gadījumi

Aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāti 92 Covid-19 gadījumi.
Tas ir mazāk nekā iepriekšējās dienās.
Taču arī pārbaudīti daudz mazāk cilvēku.
Veikti tikai 2400 testu.
Slimnīcās ievietoti vēl 52 Covid-19  pacienti, un tas ir lielākais vienā dienā stacionēto skaits.
Svētdien, 8. novembrī, miruši divi cilvēki, kuriem bija Covid-19.

Lietuvā ar Covid-19 inficējušies vairāk nekā 1000 cilvēku

Lietuvā ar jauno koronavīrusu inficējušies vēl vairāk nekā 1000 cilvēku, bet trīs saslimušie miruši.
Igaunijā atklāti vēl 125 jauni Covid-19 gadījumi.
Igaunijā viens inficētais miris.

Ar Covid-19  inficējies Ukrainas prezidents

Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis
Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis

Ar jauno koronavīrusu inficējies Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis.
Prezidenta birojs ziņo, ka Zelenskis jūtas labi un turpina pildīt savus pienākumus, atrodoties pašizolācijā.
Ukrainu ir smagi skāris koronavīrusa otrais vilnis, un pašlaik inficēto skaits pārsniedz 8000 diennaktī.

ASV un Vācijas radītai Covid-19 vakcīnai pārbaudēs labi rezultāti

Amerikas Savienoto Valstu un Vācijas zāļu ražotāji kopā radījuši vakcīnu pret jauno koronavīrusu.
Vakcīnas izmēģinājumi uzrādījuši ļoti labus rezultātus.
Ražotāji sola pirmās vakcīnas piegādāt līdz šī gada beigām.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti