Ziņas vieglajā valodā 9. maijā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 1 gada.

Ziņas vieglajā valodā 9. maijā. 

Ziņas vieglajā valodā 9. maijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Valdības partijas atbalsta Uzvaras parka pieminekļa nojaukšanu

Valdības partijas atbalsta Uzvaras parka pieminekļa nojaukšanu.

Cilvēkiem šis piemineklis nepatīk, jo simbolizē okupāciju.

Taču to nojaukt liedz līgums ar Krieviju par pieminekļiem.

Pirmdien koalīcija vienojās par pirmo soli, lai pieminekli nojauktu.

Koalīcija atbalstīja līguma ar Krieviju apturēšanu.

Par līguma apturēšanu tagad lems Saeimas ārlietu komisija.

Tomēr lēmums par pieminekļa nojaukšanu jāpieņem Rīgas domei.

Satversmes aizsardzības birojs uzskata, ka Krievija varētu atbildēt ar dažādām provokācijām un kiberuzbrukumiem.

Pirmdien pie pieminekļa Uzvaras parkā nāca cilvēki, kas 9. maijā svin Krievijas Uzvaras dienu

Pirmdien pie pieminekļa Uzvaras parkā nāca cilvēki, kas 9. maijā svin Krievijas Uzvaras dienu.

Cilvēku bija ļoti daudz.

Viņiem līdzi bija bērni.

Cilvēki nolika ziedus un devās prom.

Taču daļa cilvēku bija neapmierināti ar ierobežojumiem.

Piemineklis ir iežogots, ir aizliegtas Georga lentītes un citu karu slavinošu simbolu izmantošana.

Agresīvi noskaņotos cilvēkus policija aizturēja.

Arī Daugavpilī un Rēzeknē cilvēki nolika ziedus Otrā pasaules kara upuru piemiņas vietās.

Šogad 9. maijs Latvijā ir Ukrainā cietušo un bojā gājušo piemiņas diena

Šogad 9. maijs Latvijā ir Ukrainā cietušo un bojā gājušo piemiņas diena.

Latvijas karogi ir sēru noformējumā.

Pie Brīvības pieminekļa un Uzvaras parkā līdzās Latvijas karogiem ir Ukrainas karogi.

Brīvības piemineklis no deviņiem vakarā līdz vieniem naktī būs izgaismots Ukrainas karoga krāsās.

Ukrainas prezidents Zelenskis teica, ka drīz Ukrainā būs divas Uzvaras dienas

Ukrainā 9. maijs pagāja pieklusināti, jo valstī ir karš.

Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis apsveica iedzīvotājus ar uzvaru pār nacistisko Vāciju pirms 77 gadiem.

Zelenskis teica, ka Ukrainu nav iekarojis un neiekaros neviens uzbrucējs.

Zelenskis teica, ka drīz Ukrainā būs divas Uzvaras dienas.

Maskavā notika Uzvaras dienas militārā parāde

Liela uzmanība šodien bija pievērsta Krievijai.

Maskavā notika Uzvaras dienas militārā parāde.

Krievijas prezidents Vladimirs Putins teica svinīgo runu.

Visi gaidīja, ka Putins oficiāli paziņos par karu ar Ukrainu, taču tas nenotika.

Putins runāja par sadursmi ar Rietumiem, ASV un NATO.

Ukrainā raķešu triecienu piedzīvoja Odesa

Krievijas karaspēks arī šodien ar raķetēm apšaudīja Ukrainas pilsētas.

Raķešu triecienu piedzīvoja arī Odesa.

Odesu šodien apmeklēja Eiropadomes prezidents Šarls Mišels.

Raķešu trieciena dēļ viņam bija jāpārtrauc tikšanās ar Ukrainas amatpersonām un jādodas uz patvertni.

Pirmdien pēcpusdienā pie Daugavpils domes atrasti Otrā pasaules kara lādiņi

Pirmdien pēcpusdienā pie Daugavpils domes atrasti Otrā pasaules kara lādiņi.

Kara lādiņi atrasti autostāvvietas būvdarbu laikā.

Notikuma vieta ir ierobežota.

Vietējie iedzīvotāji sociālajos tīklos ziņo, ka policija aicinājusi evakuēties tuvējo māju iedzīvotājus.

Laika ziņas

Naktī Latvijā būs skaidrs laiks.

Vējš būs lēns, un gaidāma salna 0…-3°.

Vietām, galvenokārt piekrastes rajonos, būs 0…+5°.

Dienā būs neliels mākoņu daudzums.

Bez nokrišņiem.

Dienvidu, dienvidrietumu vējš 3-8 m/s.

Gaisa temperatūra +14… +19°.

Rīgā bez nokrišņiem.

Dienvidu vējš 2-6 m/s.

Gaisa temperatūra naktī +2…+4°, piepilsētā gaidāma salna 0…-1°.

Dienā +17…+19°.

Laika tips 2. – labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti