Straume turpinās vadīt KNAB
Jēkabs Straume vēl piecus gadus turpinās vadīt Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroju (KNAB)
Viņu Saeima apstiprināja uz vēl vienu termiņu.
Pirmais termiņš Straumem beigsies jūnija vidū, tāpēc uz šo amatu bija jauns konkurss.
Tajā pieteicās divi kandidāti, tai skaitā Straume.
Latvijā vairs nevar redzēt Krievijā reģistrētus TV kanālus
No ceturtdienas, 9. jūnija, Latvijā nevarēs redzēt vēl atlikušos 80 Krievijā reģistrētos televīzijas kanālus.
Tos nedrīkstēs raidīt tik ilgi, kamēr Krievija nebeigs karu Ukrainā un neatdos Krimu.
Tā saka mediju uzraugs.
Tas saistīts ar jaunu likumu, ka Latvijā nedrīkst retranslēt programmas, kas reģistrētas citu valsti apdraudošā valstī.
Daļu televīzijas kanālu aizliedza jau iepriekš, jo tajos bija Kremļa propaganda.
Saeima virza tālāk ieceri LTV un Radio saturu komercmedijiem
Saeima bez iebildumiem pirmajā lasījuma atbalstīja ieceri atdot sabiedrisko mediju saturu komercmedijiem.
Privātie mediji varēs izmanot ziņas un informatīvos raidījumus, ko veido Latvijas Televīzija vai Latvijas Radio.
Sabiedrisko mediju uzrauga iebildumus neuzklausīja.
Kovidu atklāj vēl 225 cilvēkiem
Latvijā līdz šim kovids kopā atklāts 830 tūkstošiem cilvēku.
Aizvadītajā diennaktī tie bija 225 jauni gadījumi.
Viens inficēts cilvēks miris.
Jelgavā atkal darbojas glābējsilīte
Pēc divu gadu pārtraukuma Jelgavā atkal darbojas glābējsilīte.
Tā ir vieta, kur mamma var atstāt negribētu mazuli.
Mediķi cer, ka tādu gadījumu nebūs.
Tomēr Latvijā ir vairākas šādas vietas, un tajās zīdaiņi ir nonākuši.
Viņi visi pēc tam nonāca citās ģimenēs.
Ukraina aicina Rietumus pasteigties ar ieroču piegādi
Ukraina turpina aizsargāties pret Krieviju, bet tas ir arvien grūtāk, tāpēc aicina pasteigties ar ieroču piegādi.
Krievijai bruņojuma ir vairāk.
Ukraina saka, ka dienā zaudē līdz 100 karavīriem.
Vācijas un Polijas pārstāvji savukārt ceturtdien, 9. jūnijā, sprieda, kā palīdzēt Ukrainai izvest labību no valsts.
Cihanouska pateicas Latvijas atbalstam
Baltkrievu tauta nekad neaizmirsīs un ir pateicīga Latvijai par atbalstu pēc 2020. gada protestiem.
Tā saka Baltkrievijas demokrātisko spēku līdere Svjatlana Cihanouska.
Viņa viesojās Rīgā un tikās ar valsts amatpersonām un deputātiem.
Cihanouska aicina nepakļauties Baltkrievijas diktatora Aleksandra Lukašenko spiedienam nākotnē.
Viņa aicināja arī īpaši atbalstīt Latvijā dzīvojošos baltkrievu studentus.
Krievijai - militārās mācības Baltijas jūrā
Krievijas karaflote sāk militārās mācības Baltijas jūrā.
Tajās piedalās vairāki desmiti kuģu.
Krievija mācības sarīkoja neilgi pēc tam, kad Somija un Zviedrija oficiāli paziņoja par plānu stāties NATO.
Vairāk cilvēku atgriežas Ukrainā, nekā izbrauc
Pēdējā nedēļā Ukrainā atgriežas vairāk tās pilsoņu, nekā izbrauc no valsts.
Tā saka Ukrainas Nacionālās gvardes pārstāvis.
Viņš to saista ar drošāku situāciju atbrīvotajās teritorijās.
Daļa ukraiņu nemaz neplānoja ilgi uzturēties ārvalstīs.
Turklāt Ukrainā viņiem palika darbs, īpašums un ģimene.
ANO dati liecina, ka kara dēļ no Ukrainas izbrauca gandrīz 7 miljoni cilvēku.