Ziņas vieglajā valodā 9. jūlijā

Ziņas vieglajā valodā 9. jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 9. jūlijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Krievija gatavo jaunu uzbrukumu Ukrainai

Krievija gatavo jaunu uzbrukumu Ukrainai. Par to brīdina ārvalstu izlūki.

Ukrainas pierobežā Krievija izvietojusi lielu skaitu karaspēka vienību.

Izlūki arī ziņo, ka Krievijai ir novecojusi kara tehnika. Lai Ukrainas armija varētu doties uzbrukumā, tai nepieciešams vairāk tanku, bruņumašīnu un munīcijas.

Uz Igauniju atlidojušas pasaulē modernākās kara lidmašīnas

Igaunijas Emari aviācijas bāzē šodien nolaidās pasaulē modernākās kara lidmašīnas. Tie ir ASV iznīcinātāji F-35.

Šīs lidmašīnas aizsargās Baltijas valstis.

Emari bāzē izvietoti arī Francijas un Beļģijas iznīcinātāji.

Krievijas un Baltkrievijas specdienesti grib savervēt Latvijas pierobežas pašvaldību amatpersonas

Krievijas un Baltkrievijas specdienesti vēlas savervēt Latvijas pierobežas pašvaldību amatpersonas.

Valsts drošības dienests novēro nedraudzīgo kaimiņvalstu vēlmi uzzināt ziņas par Latviju un tās sabiedrotajām valstīm, kā arī NATO spēku izvietošanu pierobežā.

Partiju apvienība "Attīstībai/Par!" šodien paziņoja 14. Saeimas vēlēšanu sarakstu līderus

Partiju apvienība "Attīstībai/Par!" šodien paziņoja 14. Saeimas vēlēšanu sarakstu līderus. Tie būs Saeimas Eiropas lietu komisijas vadītāja Marija Golubeva, aizsardzības ministrs Artis Pabriks, pašvaldību ministrs Artūrs Toms Plešs, iekšlietu ministrs Kristaps Eklons un Saeimas frakcijas vadītājs Juris Pūce.

Ministru prezidenta amata kandidātu vēl nenosauca, bet neoficiāli izskan Arta Pabrika vārds.

Par galveno prioritāti partiju apvienība izvirza drošību.

Šogad par zemessargiem kļuvuši 3200 cilvēku

Šogad par zemessargiem kļuvuši 3200 cilvēku.

Visvairāk Zemessardzē iestājās martā, bet aprīlī interese par zemessardzi strauji samazinājās.

Zemessardzē ikviens var izvēlēties, kā apgūt zināšanas un prasmes. To var darīt nometnē 21 dienu. Mācīties iespējams arī nedēļas nogalēs, bet tad apmācībām nepieciešams ilgāks laiks.

Brīvdabas muzejā šodien notika folkloras festivāla "Baltica" Novadu diena

Latvijas Etnogrāfiskajā Brīvdabas muzejā šodien notika folkloras festivāla "Baltica" Novadu diena.

Novadu dienā pulcējās folkloras kopas no visiem Latvijas etnogrāfiskajiem novadiem.

Festivāls noslēgsies rīt Talsos.

Festivāls "Baltica" notiek kopš 1987. gada. Tā ir ikgadēja tradīcija, kura notiek katru gadu pēc kārtas Lietuvā, Latvijā vai Igaunijā.

Šodien Latvijas piekrastes pašvaldībās svin Jūras svētkus

Šodien Latvijas piekrastes pašvaldībās svin Jūras svētkus. Notiek koncerti, sacensības un dažādas izklaides pieaugušajiem un bērniem.

Jūras svētki notiek arī novadā, kas no jūras atrodas ļoti tālu. Tas ir Rēzeknes novada Nagļu ciems.

Svētdiena daudzviet līs

Svētdien Latvijā gaidāms mākoņains laiks, vietām skaidrosies. Naktī vietām, dienā daudzviet īslaicīgs lietus, iespējams pērkona negaiss. Lēns vējš , jūras piekrastē rietumu vējš 2–7 m/s, negaisa laikā brāzmains. Gaisa temperatūra naktī +9…+13°, vietām piekrastē līdz +15°. Dienā +18… +22°.

Rīgā mākoņains, brīžiem skaidrosies. Dienas vidū lietus, iespējams pērkona negaiss. Lēns vējš 2–5 m/s. Gaisa temperatūra naktī +13…+15°, dienā +20…+21°. Laika tips 2. – labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Svarīgākais šobrīd

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt