Pērn gandrīz par ceturto daļu pieaudzis ceļu satiksmes negadījumu skaits, kuros notriekti dzīvnieki
Pavisam pagājušajā gadā Valsts policija saņēmusi ap 670 šādus izsaukumus.
Autovadītāji par uzbraukšanu dzīvniekam policijai bieži vien neziņo.
Tāpēc patiesībā notriekto zvēru skaits var būt pat vairākas reizes lielāks.
Tā uzskata satiksmes eksperts Oskars Irbītis.
Latvijā aizvadītajā diennaktī konstatēti 1010 Covid-19 gadījumi, astoņi saslimušie miruši
Veikti gandrīz astoņi tūkstoši testu.
Pozitīvi bijuši 12,9%.
Divu nedēļu kumulatīvais saslimstības rādītājs palielinājies līdz 867,3 gadījumiem uz 100 000 iedzīvotāju.
Vakar Latvijas slimnīcās ievietoti 43 Covid-19 pacienti, izrakstīti 10.
Tādējādi slimnīcās ārstējas jau 567 inficētie ar lipīgo vīrusu.
86 ir ar smagu slimības gaitu.
Lietuvā pagājušajā diennaktī inficēšanās ar koronavīrusu apstiprināta 2342 cilvēkiem, miruši 16 Covid-19 slimnieki.
Igaunijā vēl 1282 inficētie ar lipīgo vīrusu, viens saslimušais miris.
Izraēla šodien atver savas robežas tūristiem no dažādām valstīm
Taču nevakcinēti, nepārslimojuši vai sarkanajā sarakstā iekļauto valstu pilsoņi ieceļot Izraēlā aizvien nevarēs.
Starp valstīm, kuru pilsoņiem ieceļošana joprojām būs aizliegta, ir arī ASV un Lielbritānija.
Ženēvā šovakar sāksies ASV un Krievijas pārstāvju sarunas
Pirms sarunām Krievija atkārtoti pieprasījusi "drošības garantijas" no NATO.
Proti, ka organizācija vairs nepaplašināsies.
Tā paziņojis Krievijas ārlietu ministra vietnieks Sergejs Rjabkovs.
Plašajos protestos un vardarbīgajās sadursmēs Kazahstānā nedēļas laikā varētu būt gājuši bojā vairāk nekā 160 cilvēki
Šāda informācija izskanējusi Kazahstānas medijos.
Taču par šīs informācijas patiesumu valda šaubas.
Vienlaikus Kazahstānas valdībā gaidāmas pārmaiņas.
Situācijai stabilizējoties, pakāpeniski plānots atjaunot dažādus finanšu pakalpojumus.
Laika ziņas
Sinoptiķi prognozē, ka šonakt Latvijā būs lielākoties mākoņains laiks.
Ik pa laikam sniegs, jūras piekrastē arī slapjš sniegs, lietus.
Būs slideni ceļi.
Lēns vējš.
Gaisa temperatūra 0…-5, austrumos -6…-8.
Rīt būs mākoņains laiks, dažviet skaidrosies.
Vietām īslaicīgs sniegs.
Būs slideni ceļi.
Lēns ziemeļu vējš.
Gaisa temperatūra +1…-3.
Rīgā tuvākajā diennaktī būs lielākoties mākoņains laiks.
Naktī un rīt no rīta brīžiem snigs.
Naktī lēns, rīt dienā lēns ziemeļu vējš.
Gaisa temperatūra naktī -1…-3, rīt dienā ap nulli.
Laika prognoze – otrā.