Sāks vakcinēt visus mediķus
No nākamās nedēļas pret Covid 19 sāks vakcinēt visus mediķus. Šādu rīkojumu izdeva veselības ministrs. Jāvakcinē būs arī brīvdienās un svētku dienās. Līdz šim vakcinēja lielo slimnīcu darbiniekus, šodien sāka vakcinēt ģimenes ārstus.
Atklāti 1170 jauni Covid - 19 gadījumi
Aizvadītajā diennaktī atklāja 1170 jaunu Covid 19 gadījumu, 17 cilvēki miruši. Nemazinās to Covid slimnieku skaits, kuri ir slimnīcās smagā stāvoklī. Tādi ir 74 no visiem vairāk nekā 1100 pacientiem stacionāros.
Arī šonakt Latvijā jāievēro komandantstunda.
Arī šonakt Latvijā jāievēro komandantstunda. Tas nozīmē, ka no pulksten desmitiem vakarā līdz pieciem rītā jāatrodas mājās. Atstāt tās var tikai īpašas nepieciešamības gadījumā. Tad jābūt līdzi pašapliecinājumam un personu apliecinošam dokumentam.
Pārbaudīti vairāk nekā 7 tūkstoši cilvēku
Aizvadītajā naktī mājsēdi uzraudzīja gan policija, arī robežsargi un zemessargi. Kopumā pārbaudīja vairāk nekā 7 tūkstošus cilvēku. Pārsvarā iedzīvotāji ārpus mājas bija attaisnojošu iemeslu dēļ. Daudziem bija līdzi pašapliecinājumi, tomēr bija arī pārkāpumi. Daži pārkāpēji bija agresīvi un klaji neievēroja prasības. Tiem būs jāmaksā liela soda nauda.
Atbalstu saņem maza daļa skaistumkopšanas nozarē strādājošo
Skaistumkopšanas nozarē strādā apmēram 9 tūkstoši cilvēku, bet atbalstu saņem tikai maza daļa. Finanšu ministrija sola domāt, kā palīdzēt. Par to spriedīs nākamnedēļ. Skaistumkopšanas nozares pārstāvji kritizē dīkstāves atbalsta apmēru un tā noteikumus.
Sprādzienā cietušās mājas iedzīvotāji var atgūt personiskās mantas
Rīgā, Āgenskalnā demontēja sprādzienā cietušās mājas bīstamākās vietas. Līdz ar to iedzīvotāji varēja atgūt no ēkas personiskās mantas. Pēc tam logu un durvju ailas aiznagloja, lai dzīvokļos nevarētu iekļūt. Kad visus darbus pabeigs, apkārt ēkai uzliks pagaidu žogu. Arī būveksperti apskatīja ēku. Nākamnedēļ būs padziļināta ekspertīze. Pēc tās lems, vai slēgtajā ielas posmā varēs atvērt satiksmi.
Lietuvā Covid - 19 prasījis vēl 38 cilvēku dzīvības
Kaimiņvalstī Lietuvā Covid 19 prasīja vēl 38u cilvēku dzīvības, bet atklāts vēl 1641s jauns saslimšanas gadījums. Igaunijā 556i jauni Covid gadījumi un astoņi cilvēki miruši.
Indonēzijā avarējusi pasažieru lidmašīna
Indonēzijā avarēja pasažieru lidmašīna. Tajā atradās 50 pasažieru un 12 apkalpes locekļu. Viņu vidū bija arī bērni. Gaisa satiksmes dispečeriem šodien pārtrūka sakari ar lidmašīnu. Lidmašīna pēkšņi zaudēja augstumu - minūtes laikā vairāk nekā 3 kilometrus.
Sniega vētrā Spānijā gājuši bojā cilvēki
Vismaz četri cilvēki gāja bojā sniega vētrā Spānijā. Tur bija spēcīgs sniegputenis. Tas izraisīja haosu uz ceļiem, sevišķi valsts centrālajā daļā. Galvaspilsētā Madridē bija tik daudz sniega, cik nebija bijis 50 gadu.
Pāvests aicina vakcinēties pret Covid - 19
Vakcinēties pret Covid-19 ir ētisks pienākums. Tā sacīja Romas Katoļu baznīcas pāvests Francisks. Viņš mudināja cilvēkus vakcinēties, lai neapdraudētu sevi un citus. Viņš pats vakcinēsies jau nākamajā nedēļā.