Ziņas vieglajā valodā 9. februārī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 9. februārī.

Ziņas vieglajā valodā 9.februārī
00:00 / 04:07
Lejuplādēt

Rātslaukumā pulcējas Nila Ušakova atbalstītāji

Rīgas Rātslaukumā sestdien notika mītiņš Rīgas mēra Nila Ušakova atbalstam. Mītiņā piedalījās apmēram trīs tūkstoši cilvēku. Tā ziņo policija. Pasākums pie Rīgas domes notika pusdienlaikā. Cilvēkus uzrunāja politiķi no partijas „Saskaņa”. Cilvēkiem rokās bija Latvijas karogi un plakāti. Pasākums ilga apmēram divas stundas. Tas notika mierīgi.

Francijā joprojām protestē "dzeltenās vestes"

Francijā sestdien atkal notika "dzelteno vestu" protesti. Cilvēki protestē pret Francijas valdību jau 13. nedēļas nogali pēc kārtas. Tātad protesti ilgst vairāk nekā trīs mēnešus. Parīzē protestu laikā sestdien izcēlās nekārtības. Demonstrāciju Parīzē izklīdināja policija. Policisti izmantoja asaru gāzi.

Ārsti slavē ASV prezidenta Trampa veselību

ASV prezidentam Donaldam Trampam ir ļoti laba veselība. Tā paziņoja Baltā nama galvenais ārsts Šons Konlijs. ASV prezidentiem regulāri pārbauda veselību. Pirmā medicīniskā pārbaude Trampam kā prezidentam notika pirms gada. Arī toreiz konstatēja, ka Trampam ir "lieliska veselība". Tramps ir 72 gadus vecs.

Beļģijā daudz Ķīnas un Krievijas spiegu

Beļģijas galvaspilsētā Briselē darbojas simtiem aģentu no Krievijas un Ķīnas. Viņi ievāc dažādus datus. Tā ziņo Eiropas drošības spēki. Briselē atrodas vissvarīgākās Eiropas Savienības iestādes. Un Briselē darbojas arī apmēram 200 Krievijas un 250 Ķīnas aģentu. Lielākā daļa šo aģentu strādā vēstniecībās vai tirdzniecībā. Tā norāda drošības spēki.

Latvijā slēdz vairāk laulību 

Latvijā pieaug laulību skaits. Šādi ir Tieslietu ministrijas dati. Pagājušajā gadā cilvēki Latvijā noslēdza vairāk nekā 13 tūkstošus laulību. Tas bija par vairākiem simtiem vairāk nekā gadu iepriekš. Laulību skaits Latvijā pieauga arī šī gada sākumā. Visvairāk cilvēku precas Rīgā, Liepājā, Daugavpilī, Jūrmalā, Rēzeknē un Jelgavā. Vecāki cilvēki dzimtsarakstu nodaļās interesējās arī par iespēju apprecēties bez lieciniekiem.

Laika prognoze

Naktī uz svētdienu Latvijā lielākoties mākoņains laiks. Daudzviet nokrišņi - pārsvarā lietus, dažviet arī slapjš sniegs. Atsevišķos posmos ceļi slideni. Svētdien dienā vietām nedaudz līs, iespējams arī slapjš sniegs. Atsevišķos posmos ceļi slideni. Dienvidu, dienvidrietumu vējš 5-10 metri sekundē, piekrastē brāzmās līdz 15-18 metru sekundē. Gaisa temperatūra naktī 0…+3 grādi, svētdien dienā +1.. +6 grādi.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti