Paternitātes pabalstu saņem sieviete
Pirmo reizi Latvijā paternitātes pabalstu saņems sieviete.
Līdz šim 10 dienu atvaļinājumā pēc bērna piedzimšanas varēja doties tikai tēvi.
Viendzimuma pāri to uzskatīja par netaisnu. Likumu apstrīdēja Satversmes tiesā.
Satversmes tiesa lēma par labu viendzimuma pāriem.
Latvijā 712 jauni Covid-19 gadījumi; Lietuvā – 3128, bet Igaunijā – 574
Aizvadītajā diennaktī pieci saslimušie nomiruši.
Slimnīcās patlaban ārstējas 722 Covid-19 pacienti, 45 ir smaga slimības gaita.
Ļoti satraucoši ir tas, ka arvien vairāk cilvēkiem, kas vecāki par 50 gadiem, ir smaga slimības gaita.
Aizvadītajā diennaktī Lietuvā ir lielākais vienas diennakts laikā reģistrētais inficēto skaits.
Lietuvā arī daudz vienā diennaktī nomirušo – 31 cilvēks.
Igaunijā inficēšanās atklāta vēl 547 cilvēkiem, bet nomiruši divi cilvēki.
Valdībai vairāk jāsaidro savi lēmumi
Valdība par maz skaidro savus lēmumus Covid 19 krīzes laikā, tāpēc cilvēki valdībai neuzticas.
Tā uzskata tiesībsargs.
Cilvēki līdz galam neizprot, kāpēc vajadzīgi ierobežojumi.
Cilvēki baidās par nākotni, jo nesaprot, kāds būs valdības atbalsts viņiem un uzņēmumiem.
Tiesībsargs uzskata, ka valdībai krīzes laikā skaidrāk un savlaicīgi jārunā ar cilvēkiem.
Policija aiztur viltus ziņu izplatītājus
Policija šodien aizturēja divus cilvēkus, no kuriem viena ir mediķe.
Šie cilvēki internetā izplatīja viltus ziņas par Covid-19.
Viņi rakstīja, ka Covid-19 ir izdomājums un slimnīcas melo par pārslodzi.
Policija abu aizturēto rīcību vērtē kā huligānismu.
Ārstei draud internetā
Policija arī pārbauda kādai ārstei internetā izteiktos draudus.
Viņa televīzijā stāstīja, ka bērniem sejas aizsargmaskas nav kaitīgas.
Ārste internetā izteikti draudi un rupjības.
Viņa vērsusies policijā.
Jauns Eiropas Savienības daudzgadu budžets
Ir panākta jauna vienošanās par nākamo Eiropas Savienības daudzgadu budžetu.
Līdz šim par budžetu atteicās balsot Polija un Ungārija.
Abām valstīm bija iebildumi par Eiropas fondu naudas sasaisti ar likuma varas ievērošanu.
Tagad abas valstis saka, ka ir panākta vienošanās.
Sagaidāms, ka jauno vienošanos Eiropas savienības valstu līderi apstiprinās ceturtdien.