Ziņas vieglajā valodā 9. aprīlī

Ziņas vieglajā valodā 9. aprīlī.

Ziņas vieglajā valodā 9. aprīlīAgnese Vasermane

    Rīgas domi vēlēs 29. augustā 

    Rīgas domes ārkārtas vēlēšanas notiks 29. augustā.

    Tā nolēma valdība.

    Iepriekš plānoja Rīgas domes vēlēšanas pārcelt uz 5. septembri.

    Taču nolēma šo datumu mainīt.

    Datuma nomainīšana vēl jāapstiprina Saeimas deputātiem.

    Eksāmeni notiks

    Ja valstī nepagarinās ārkārtējo situāciju, mācību gada noslēguma eksāmeni notiks.

    Tā informē Izglītības ministrija.

    Ārkārtējo situāciju izsludināja valdība slimības Covid-19 izplatības ierobežošanai.

    Šajā laikā publiski pasākumi, arī eksāmeni klātienē, ir atcelti.

    Ārkārtējā situācija Latvijā ir spēkā līdz 12. maijam.

    Analīzes Covid-19 slimniekiem veiks trīs nedēļas pēc simptomu pazušanas

    Turpmāk kontroles analīzes Covid-19 slimniekiem veiks trīs nedēļas pēc simptomu pazušanas.

    Tā pavēstīja veselības ministre Ilze Viņķele no partijas „Attīstībai/Par!”.

    Līdz šim kontroles analīzes veica pēc divām nedēļām.

    Uz šīm kontroles analīzēm nosūta ģimenes ārsts.

    Pēc analīzēm Latvijā joprojām no Covid-19 ir izveseļojušies tikai 16 cilvēku.

    Latvijā Covid-19 apstiprina vēl 12 cilvēkiem; kopā 589 saslimušie

    Trešdien analīzēs koronavīrusu Latvijā atklāja 12 cilvēkiem.

    Līdz šim kopumā Latvijā ar Covid-19 saslimuši 589 cilvēku.

    Slimnīcā ārstējas ap 40 cilvēku.

    Tas ir mazāk nekā Lietuvā un Igaunijā.

    Lieldienās Rīgā būs divreiz vairāk policistu

    Lieldienu brīvdienās Rīgā strādās divreiz vairāk policistu nekā ierasts.

    Policisti dosies uz iecienītākajām cilvēku pulcēšanās vietām.

    Viņi skatīsies, lai kopā nebūtu vairāk par diviem cilvēkiem.

    Tas ārkārtas situācijas laikā ir aizliegts.

    Policisti par pulcēšanās pārkāpumiem var piemērot arī naudas sodu.

    Sods var sasniegt pat 2000 eiro.

    Latvijā nogādā miljonu aizsargmasku

    Šodien ar "airBaltic" lidmašīnu Latvijā no Ķīnas atved miljonu sejas aizsargmasku.

    Šī ir jau otrā sejas masku krava uz Latviju.

    Sejas aizsargmaskas nodos Nacionālajam veselības dienestam.

    Latviju šķērso kilometru garš vilciens

    Ceturtdien Latvijai cauri izbrauca ļoti garš vilciens.

    Vilciens bija kilometru garš.

    Tas veda kravu no Ķīnas uz Kaļiņingradu.

    Kravas vilcienam bija 100 vagonu.

    Pēdējā mēneša laikā no Ķīnas cauri Latvijai ir braukuši vairāki ļoti gari kravas vilcieni.

    Šos vilcienus organizē Latvijas un Krievijas dzelzceļa uzņēmumi.

    U2 ziedo 10 miljonus cīņai ar Covid-19

    Īru rokgrupa U2 ziedojusi desmit miljonus eiro cīņai ar koronavīrusu Īrijā.

    Par šo naudu iepirks aizsardzības līdzekļus mediķiem, piemēram, sejas aizsargmaskas.

    Īrijas premjerministrs aicina arī citus palīdzēt tikt galā ar slimību Covid-19.

    Īrijā ar Covid-19 ir saslimuši seši tūkstoši cilvēku.

    Vairāk nekā divsimt ar šo koronavīrusu ir miruši.

    F-1 sacensības varētu notikt bez skatītājiem

    Pirmās formulas sacensības varētu notikt bez skatītājiem.

    Tā paziņojis F-1 sacīkšu organizators Ross Brauns.

    Automašīnu sacīkstes koronavīrusa epidēmijas dēļ ir jāpārceļ uz vēlāku laiku.

    Iespējams, sacensības notiks rudenī.

    Lai kāds braucējs kļūtu par čempionu, viņam F-1 ir jāaizvada vismaz astoņi sacensību posmi.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti