Ziņas vieglajā valodā 8. oktobrī

Ziņas vieglajā valodā 8. oktobrī.

Ziņas vieglajā valodā 8.oktobrīPārsla Saktiņa

 

 

Valmierā – dīzeļdegvielas noplūde 

Valmierā noticis negadījums naftas bāzē "East-West Transit".

No dzelzceļa cisternas noplūda aptuveni 30 tonnas dīzeļdegvielas.

Atbildīgie dienesti ierobežo piesārņojumu.

Lielākā daļa dīzeļdegvielas novadīta uz speciālām savācējiekārtām.

Dienesti uzrauga lietus kanalizācijas sistēmu.

Ja cilvēki pamana piesārņojumu pilsētas lietus kanalizācijas izplūdes vietās, tad ir jāziņo Valsts vides dienestam

Covid-19 Latvijā atklāj vēl 109 cilvēkiem

Pagājušajā diennaktī Covid-19 Latvijā atklāts 109 cilvēkiem.

Tas ir līdz šim lielākais vienas dienas laikā konstatēto gadījumu skaits.

Slimnīcās ievietoti desmit Covid-19 pacienti.

Slimnīcās kopumā ārstējas 42 Covid 19 slimnieki.

Pieciem ir smaga slimības gaita.

Kaimiņvalstī Lietuvā ar jauno koronavīrusu inficējušies vēl 142 cilvēki, bet viens miris.

Igaunijā – 45 jauni inficēšanās gadījumi.

Covid-19 atklāj uzņēmumā Kolkā

Masveida saslimšana ar Covid-19 konstatēta Kolkā zivju pārstrādes uzņēmumā „Līcis–93”.

Pagaidām zināms par 20 saslimušiem darbiniekiem.

Uzņēmumā strādā vairāk nekā 200 cilvēku.

Patlaban uzņēmuma darbība apturēta.

Eiropā Covid-19 dēļ lielāki ierobežojumi

Eiropas valstīs ar Covid-19 saslimst arvien vairāk cilvēku.

Valstis ievieš stingrākus pulcēšanās noteikumus.

Polijā no sestdienas visās publiskās vietās obligāti būs jābūt sejas maskai.

Francijas pilsētās jau ir slēgti bāri un ierobežota cilvēku pulcēšanās privātos pasākumos.

Pagaidām valdības cenšas izvairīties no plašiem ierobežojumiem, kas slikti ietekmētu ekonomiku.

Tramps nepiedalīsies virtuālajās debatēs

ASV prezidents Donalds Tramps nepiedalīsies virtuālajās debatēs ar Demokrātu partijas prezidenta amata kandidātu Džo Baidenu.

Tramps uzskata, ka nevar inficēt citus ar jauno koronavīrusu.

Debašu rīkotāji pavēstīja, ka otrās debates notiks attālināti, lai nodrošinātu visu iesaistīto personu drošību.

Nobela balva literatūrā – ASV dzejniecei Luīzei Glikai

Šī gada Nobela balva literatūrā piešķirta ASV dzejniecei Luīzei Glikai.

77 gadus vecā Glika pazīstama ar pievēršanos bērnības un ģimenes dzīves tēmām.

Iepriekš par saviem dzejoļu krājumiem viņa saņēmusi Pulicera balvu un ASV Nacionālās grāmatniecības prēmiju.

Līdz ar Nobela balvu Glikai pienākas 950 tūkstoš eiro liela naudas prēmija.

Piektdien Zviedrijas Akadēmija paziņos Nobela Miera prēmijas laureātu.

Vāc parakstus par starptautisku sporta pasākumu ierobežošanu

Sabiedrības iniciatīvu portālā "Manabalss.lv" sāk vākt parakstus par starptautisku sporta pasākumu ierobežošanu Covid-19 laikā.

Iniciatīvas autori atsaucas uz sportistu inficēšanos vairākās komandās.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt