LNT neturpinās darbu esošajā formātā

Mediju grupai „All Media Baltics” piederošais telekanāls LNT neturpinās darbu esošajā formātā.
Koncerns no decembra Baltijā strādās ar TV3 zīmolu.
Tādējādi „All Media Baltics” sāk reorganizāciju.
Darba uzteikumu jau saņēma vairāki LNT ziņu dienesta darbinieki.
Kopumā no amata atbrīvos aptuveni 30 speciālistus.
LNT un „Kanālu 2” no nākamā gada aizvietos. To vietā dibinās kanālu sievietēm un arī bērniem.
Tas ir pēdējās desmitgades sliktākais notikums Latvijas elektronisko mediju nozarē. Tā norādīja Latvijas Žurnālistu asociācijā.
Cenas pieaug par 2,3%
Vidējā gada inflācija oktobrī bija 2,3%.
Precēm cenas pieauga par 1,9%.
Savukārt pakalpojumiem par 3%.
Tas ir salīdzinājumā ar attiecīgo laika posmu pērn.
Tā informēja Centrālajā statistikas pārvaldē.
Dati liecina par mazāku inflāciju un attīstību.
Mediķi turpina protestus
Veselības aprūpes darbinieki pieprasa atalgojuma palielinājumu.
Medicīnas speciālisti vienojās akcijā „Nenolaid karogu, iededz sveci”.
Tādējādi viņi simbolizēja kritiski zemo finansējumu nozarei.
Sabiedrības integrācijas fondam jauna vadītāja

Sabiedrības integrācijas fondu vadīs Zaiga Pūce.
Viņa ir pieredzējusi nevalstisko organizāciju jomā.
Viņa ir arī pašvaldību ministra Jura Pūces sieva.
Ņujorkas bijušais mērs sacentīsies par ASV prezidenta amatu
Maikls Blumbergs iesaistīsies Savienoto Valstu prezidenta vēlēšanās.
Ņujorkas bijušais mērs sacentīsies par demokrātu partijas nomināciju uz šo amatu.
Viņš sastādīs konkurenci 17 partijas biedriem.
Nominācijas līderi pagaidām ir Džo Badens, Elizabete Vorensa un Bērnijs Sanderss.
Ukraina tiesājas ar Krieviju
Starptautiskā tiesa skatīs Ukrainas prasību pret Krieviju.
To darīs Apvienoto Nāciju Organizācijas institūcija.
Lieta saistīta ar bruņotiem kaujiniekiem Ukrainā.
Tāpat arī ar cilvēku tiesību ierobežojumiem pēc Krimas aneksijas.
Austrālijā plaši ugunsgrēki
Austrālijā plosās rekordliels ugunsgrēku skaits.
Liesmas apdraud Jaundienvidvelsas štatu.
Glābšanas darbus apgrūtina 35 grādu karstums un vēja brāzmas.
Notikuma vietās atrodas tūkstotis ugunsdzēsēju un 70 lidmašīnu.
Spānijā vēlēs parlamentu
Spānijā brīvdienās notiks ārkārtas parlamenta balsojums.
Neviena partija vēlēšanās neiegūs nepieciešamo vairākumu.
Tādējādi būs jāveido koalīcijas valdība.
Tā liecina prognozes.
Sāks rādīt filmu „Dvēseļu putenis”
Latvijā gaidāma pirmizrāde filmai „Dvēseļu putenis”.
Tās režisors ir Dzintars Dreibergs.
Filmas kopējās izmaksas ir vismaz 2 miljoni eiro.
Pie šī darba strādāja 90 cilvēku komanda.
Filmu demonstrēs visās kinoteātra „Kino Citadele” zālēs.
Tas Latvijā notiks pirmo reizi.