Ziņas vieglajā valodā 8. martā

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 8. martā. 

Ziņas vieglajā valodā 8. martā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

 

Latvijā vēl divi cilvēki saslimuši ar "Covid-19"

Latvijā vēl divi cilvēki saslimuši ar jaunā koronavīrusa izraisīto slimību "Covid-19".

Tagad kopumā Latvijā ir jau trīs šādu gadījumu.

Šodien saslimšanu konstatēja diviem cilvēkiem, kuri sestdien atbrauca no Itālijas.

Viņi tur slēpoja.

Lidmašīnā, ar kuru viņi atgriezās mājās no Milānas, atradās vēl 24 Latvijas iedzīvotāji.

Lidmašīnas apkalpei un šiem cilvēkiem tagad 14 dienas jāpaliek mājās un jāvēro veselība.

Ja parādās saslimšanas pazīmes, tad nekavējoties jāzvana 113.

 

"airBaltic" nelidos uz Milānu un Veronu

Latvijas nacionālā aviokompānija "airBaltic" no rītdienas vairs nelidos uz Itālijas pilsētām Milānu un Veronu.

Šos lidojumus pārtrauks līdz aprīļa beigām.

Lidojumus pārtrauc veselības un drošības apsvērumu dēļ.

Aviokompānija sazināsies ar pasažieriem, kuri nopirkuši biļetes uz šiem lidojumiem.

 

Sieviešu dienas solidaritātes gājienā pievērš uzmanību vardarbībai

Šodien ir Starptautiskā sieviešu diena.

Rīgā notika sieviešu solidaritātes gājiens.

Tajā pievērsa uzmanību vardarbībai ģimenēs.

Gājienā piedalījās aptuveni 250 cilvēku.

Viņu vidū bija gan vīrieši, gan sievietes.

Gājiens 8. martā notiek jau ceturto gadu.

Organizatori uzskata, ka vardarbība Latvijā ir izplatīta.


Par 2019. gada vēsturnieku atzīts Ēriks Jēkabsons

Balvu "Gada vēsturnieks Latvijā" saņems Latvijas Universitātes profesors, vēsturnieks Ēriks Jēkabsons.

Viņam balvu pasniegs otro reizi.

Pirmo reizi tas notika 2012. gadā.

Pērn profesors saņēma Triju Zvaigžņu ordeni.

Viņš ir arī vairāku monogrāfiju, vārdnīcu un dokumentu krājumu autors.

Jēkabsons sarakstījis 18 grāmatas un simtiem zinātnisko rakstu.

Gada vēsturnieka vārdu noskaidro iedzīvotāju aptaujā.

 

Itālijā vienā dienā 133 jauni koronavīrusa upuri

Itālijā vienā dienā no jaunā vīrusa nomiruši 133 cilvēki.

Apstiprināti arī gandrīz pusotrs tūkstotis jaunu saslimšanas gadījumu.

Līdz šim tik daudz saslimušo vienā dienā nav bijis.

Pārsvarā visi mirušie dzīvo Itālijas ziemeļos.

Tur šodien noteikta karantīna.

Tas nozīmē, ka līdz 3. aprīlim no turienes nevarēs ne izbraukt, ne iebraukt.

Tas būs iespējams tikai īpašos gadījumos.

Ierobežojumi skars vairāk nekā 15 miljonus cilvēku.

Tā ir ceturtā daļa no visiem Itālijas iedzīvotājiem.

 

Pieaug spriedze uz Turcijas un Grieķijas robežas

Uz Turcijas un Grieķijas robežas pieaug spriedze.

Turcijas prezidents šodien aicināja Grieķiju ielaist valstī migrantus.

Viņš vēlas, lai migranti varētu doties uz citām Eiropas valstīm.

Turcijas prezidents rīt dosies uz Beļģiju.

Viņš ar Eiropas Savienības amatpersonām runās par migrācijas problēmām un situāciju Sīrijas ziemeļos.

Turcijas prezidents cer, ka izdosies rast risinājumu.

 

Smagā autoavārijā Sīrijā gājuši bojā 32 cilvēki

Smagā autoavārijā Sīrijā gājuši bojā 32 cilvēki.

Degvielas vedējs ietriecās divos lielos autobusos un vēl 15 mašīnās.

Tas notika netālu no Sīrijas galvaspilsētas Damaskas.

Bojā gājušo vidū ir arī svētceļnieki no Irākas.

Vēl 77 cilvēki ir ievainoti.

Avārija notika, jo degvielas vedējam sabojājās bremzes.

 

Laika ziņas 

Rīt būs daļēji mākoņains.

Latgalē brīžiem īslaicīgi līs.

Pūtīs lēns līdz mērens dienvidu vējš.

Naktī gaisa temperatūra pazemināsies līdz -2..+3 grādiem.

Dienā tā sasniegs +5..+9 grādus.

Rīgā tuvākajā diennaktī būs mainīgs mākoņu daudzums, bez nokrišņiem.

Naktī pūtīs lēns dienvidu vējš.

Gaisa temperatūra būs ap nulle grādiem.

Dienā vējš nedaudz pastiprināsies.

Gaisa temperatūra sasniegs +8..+9 grādus.

Laika tips 2. – labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti