Ziņas vieglajā valodā 8. jūnijā

Ziņas vieglajā valodā 8. jūnijā.

Ziņas vieglajā valodā 8. jūnijāAgnese Vasermane

    Lietus dēļ Rīgā applūda ielas

    Spēcīgā lietus dēļ pirmdien, 8. jūnijā, applūda vairāki Rīgas ielu posmi.

    Tur strādā ūdens atsūknēšanas mašīnas.

    Ielas applūda Bolderājā, Čiekurkalnā, Teikā, Vecmīlgrāvī un citviet.

    Rīgas dome aicina cilvēkus ziņot par applūdušām ielām.

    Jāzvana pa telefonu 80003600.

    Par šo zvanu nav jāmaksā.

    Vienojas palielināt skolotāju algas

    No 1.septembra palielinās skolotāju algas.

    Par to vienojās valdības partijas.

    Kā stāsta ministru prezidents Krišjānis Kariņš no partijas „Jaunā Vienotība”, skolotāju algu palielināšanai vēl jāsagatavo dokumenti.

    Skolotāju alga par vienu likmi varētu būt 790 eiro.

    Tā norāda izglītības ministre Ilga Šuplinska no Jaunās konservatīvās partijas.

    Valdība lems par pulcēšanās ierobežojumu mīkstināšanu

    Līdz jūnija beigām pasākumos telpās varēs pulcēties līdz 100 cilvēkiem.

    Laukā drīkstēs pulcēties līdz 300 cilvēkiem.

    Tā plāno Veselības ministrija.

    Par šo jautājumu otrdien, 9. jūnijā, lems valdība.

    Starp cilvēkiem būs jānodrošina pietiekami liels attālums.

    Svētdien nomira viens Covid-19 slimnieks

    Latvijā svētdien, 7. jūnijā, nomira viens ar Covid-19 inficēts cilvēks.

    Tā ziņo Slimību profilakses un kontroles centrs.

    Jaunus saslimšanas gadījumus neatklāja.

    Veica apmēram 600 analīžu.

    Mirušais bijis 85 līdz 90 gadus vecs.

    Šim cilvēkam bija vairākas ilgstošas saslimšanas.

    Salaspilī nodzēsts ugunsgrēks atkritumu savākšanas laukumā

    Ugunsdzēsēji ir nodzēsuši ugunsgrēku Salaspilī atkritumu savākšanas laukumā.

    Ugunsgrēks izcēlās sestdien.

    Tas notika uzņēmuma "All Recycling" teritorijā.

    Dega atkritumi un divi traktori.

    Ugunsgrēka dēļ sestdien daudzviet Salaspils reģionā bija dūmi.

    Ugunsgrēka iemesls pagaidām nav noskaidrots.

    Ugunsgrēks uzņēmuma teritorijā Salaspils novada Aconē

    Krievija atceļ vairākus Covid-19 ierobežojumus

    Krievija atceļ dažus ierobežojumus robežas šķērsošanai.

    Tā paziņoja Krievijas premjerministrs Mihails Mišustins.

    No Krievijas drīkst izbraukt uz darbu, mācībām vai ārstēties, kā arī kopt slimus radiniekus.

    Savukārt Krievijā drīkst iebraukt ārzemnieki, kuri vēlas Krievijā ārstēties vai aprūpēt slimus radiniekus.

    Krievija Covid-19 izplatības ziņā ir trešajā vietā pasaulē aiz Brazīlijas un Amerikas.

    Jaunzēlandē vairs nav Covid-19 slimnieku

    Jaunzēlandē vairs nav neviena saslimušā ar Covid-19.

    Tā ziņo Jaunzēlandes Veselības ministrija.

    Jaunzēlandē tāpēc atcels visus ierobežojumus.

    Neatcels vienīgi kontroli uz robežām.

    Jaunzēlandē ļoti populārs sporta veids ir regbijs.

    Tā kā atcels ierobežojumus arī sporta spēlēm, regbija spēles varēs notikt daudzu skatītāju priekšā.

    Mesi un Svaress piedalīsies futbola spēlē

    Spānijas futbola komandas "Barcelona" līderi Lionels Mesi un Luiss Svaress šosestdien piedalīsies futbola spēlē ar "Mallorca" komandu.

    Tā būs pirmā „Barcelonas” spēle pēc sezonas atsākšanas.

    Kopš marta futbola spēles Spānijas augstākajā līgā ir pārtrauktas.

    Tās atsāksies šoceturtdien, 11.jūnijā.

    Gan Mesi, gan Svaress nesen guva traumas.

    Mesi treniņā traumēja kājas muskuli.

    Bet Svaresam janvārī notika labā ceļgala operācija.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti