Ukraina nebombardēs Krimas tiltu
Ukraina pagaidām neplāno bombardēt Krimas tiltu.
Tilts okupēto Krimas pussalu savieno ar Krieviju.
Bijušais NATO spēku komandieris Eiropā saka, ka Ukrainai ir visas tiesības to darīt.
Ukrainas pārstāvji saka, ka pagaidām neuzbruks šim objektam, jo Krievija spēcīgi atbildēs.
Nošauts Japānas bijušais premjerministrs
Japānā nošāva bijušo premjerministru Sindzo Abi.
Tas notika priekšvēlēšanu kampaņas sarīkojumā.
Uzbrucēju aizturēja.
Šādi gadījumā Japānā ir reti, un tur ir stingra ieroču kontrole.

Indonēzijā tiekas G20 valstu ārlietu ministri
Indonēzijā tikās pasaules attīstītāko valstu jeb G20 ārlietu ministri.
Dalībnieki asi kritizēja Krieviju par sākto karu Ukrainā un pieprasīja to izbeigt.
Tāpēc Krievijas ārlietu ministrs Sergejs Lavrovs no sanāksmes vairākkārt aizgāja.
Ārlietu ministri sanāksmē Bali neuzņēma tradicionālo kopbildi.
Vairāki politiķi atteicās fotografēties kopā ar Lavrovu.
Lielbritānijā meklēs jaunu premjeru
Lielbritānijā sākusies cīņa par premjerministra amatu.
Boriss Džonsons atkāpās ceturtdien, 7.jūlijā, bet jau daudzi grib kļūt par nākamo Lielbritānijas valdības vadītāju.
Eksperti prognozē, ka šim politiķim jābūt ļoti atšķirīgam no Džonsona.
Cīņa var ilgt vairākas nedēļas vai pat mēnešus.
Džonsons premjera amatā bija nepilnus trīs gadus un amatu zaudēja vairāku skandālu dēļ.

Traģiska diena uz Latvijas autoceļiem
Piektdien, 8.jūlijā, avārijā uz Liepājas šosejas Babītes pagastā gāja bojā divi cilvēki un četrus cietušos nogādāja slimnīcā.
Avārijā bija iesaistīta kravas un vairākas vieglās automašīnas.
No kravas mašīnas noplūda aptuveni 20 tonnu degvielas.
Smaga avārija arī Jēkabpils novadā – tur gāja bojā viens cilvēks, vairāki cietuši.
Gada inflācija jūnijā Latvijā sasniegusi 19,3%
Par precēm un pakalpojumiem jāmaksā aizvien vairāk.
Inflācija ir vēl lielāka nekā „treknajos gados”.
Gada inflācija pārsniedz 19%, bet, salīdzinot ar maiju, preču un pakalpojumu cenas ir par 2,4% augstākas.
Visvairāk to ietekmēja augstāka cena ar mājokli un transportu saistītām precēm un pakalpojumiem, arī dārgāka pārtika un dzērieni.
Cenas turpinās augt arī nākamajos mēnešos, vismaz līdz gada beigām.
Iedzīvotāji saka, ka cenu kāpumam pielāgojas, bet satrauc, kā tiks galā rudenī.
Konstatē pirmo Āfrikas cūku mēra uzliesmojumu mājas cūkām
Šogad konstatēts pirmais Āfrikas cūku mēra uzliesmojums mājas cūkām.
To atklāja kādā cūku novietnē Kuldīgas novada Rudbāržu pagastā.
Saimniecībā likvidēs vairāk nekā pusotru tūkstoti cūku.
Covid-19 izplatība turpina pieaugt
Covid-19 izplatība Latvijā turpina pieaugt, bet slimnīcās šo pacientu skaits nav būtiski mainījies.
Patlaban tajās ārstējas 135 inficēti cilvēki.
Aizvadītajā diennaktī reģistrēti 595 jauni Covid-19 gadījumi.
Nav ziņu par mirušajiem.
Ostapenko/Kičenoka cieš zaudējumu Vimbldonā
Latvijas šī brīža labākā tenisiste Aļona Ostapenko duetā ar ukrainieti Ludmilu Kičenoku piektdien, 8.jūlijā, Vimbldonas čempionāta pusfinālā zaudēja Čehijas sportistēm.
Līdz ar to viņas finālā netika.
Ostapenko un Kičenokai šis bija otrais “Grand Slam” turnīrs pēc kārtas, kurā izdevās tikt līdz pusfinālam.
