Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 8. augustā

Ziņas vieglajā valodā 8. augustā.

Ziņas vieglajā valodā 8. augustāAgnese Vasermane

 

 

Latvijā šodien bija lieli sastrēgumi 

Šodien vairākās vietās Latvijā bija lieli sastrēgumi.

Tos radīja avārijas.

Viena avārija pusdienlaikā notika pie Ādažiem.

Saskrējās mašīna ar motociklu.

Avārijas dēļ izveidojās liels sastrēgums uz Tallinas šosejas.

Cita avārija šodien notika arī uz Jūrmalas šosejas.

Pēc pagrieziena uz Rīgas apvedceļu un Liepāju bija sadūrušās vairākas automašīnas.

Tādēļ citiem braucējiem bija ilgāks ceļš līdz Jūrmalai.

 

Vēl septiņiem cilvēkiem Latvijā apstiprina Covid-19

Covid-19 Latvijā vakar atklāja septiņiem cilvēkiem.

Veica gandrīz divtūkstoš testu.

Trīs saslimušie koronavīrusu ieguva, satiekoties ar citiem Covid-19 slimniekiem.

Viens saslimušais bija ceļojumā uz Igauniju.

Bet trīs cilvēku saslimšanas veids nav noskaidrots.

 

Lietuvā Covid-19 apstiprināta 37 cilvēkiem

Lietuvā vakar koronavīrusu atklāja 37 cilvēkiem.

Tas ir lielākais skaits vienā dienā Lietuvā kopš aprīļa.

Veica gandrīz piectūkstoš analīžu.

Lielāko daļu jauno infekcijas gadījumu atklāja Kauņas rajonā.

Kauņa ir pēc iedzīvotāju skaita Lietuvas otrā lielākā pilsēta.

Tur jau iepriekš bija daudzi saslimuši cilvēki starptautiskā uzņēmumā „Hegelmann”.

 

Baltkrievijā notiks prezidenta vēlēšanas

Rīt Baltkrievijā notiks prezidenta vēlēšanas.

Visticamāk, vēlēšanās uzvarēs tagadējais Baltkrievijas prezidents Aleksandrs Lukašenko.

Viņš ir Baltkrievijas prezidents jau 26 gadus.

Taču daudz cilvēku atbalsta arī citu prezidenta amata kandidāti – Svetlanu Tihanovsku.

Daudzi domā, ka rīt Baltkrievijas prezidenta vēlēšanās būs daudz pārkāpumu.

Arī Eiropas Savienība aicina nodrošināt godīgas vēlēšanas.

 

Beirūtā notika protesta gājiens pret valdību

Šodien Libānas galvaspilsētā Beirūtā notika protesta gājiens pret valdību.

Šis gājiens notiek pēc otrdien piedzīvotā spēcīgā sprādziena Beirūtas ostas rajonā.

Daudzi cilvēki sprādzienā vaino Libānas politiķus.

Sprādzienā gāja bojā vismaz 158 cilvēki.

Ievainojumus guva seši tūkstoši cilvēku.

Sprādziens iznīcināja arī ļoti daudz ēku.

Simtiem tūkstoši cilvēku ir palikuši bez mājām.

 

Habarovskā turpinās demonstrācijas

Kārtējo nedēļas nogali pēc kārtas notiek demonstrācija Habarovskā.

Tā ir Krievijas pilsēta Tālajos Austrumos.

Demonstrācijā piedalījās desmitiem tūkstoši cilvēku.

Demonstranti pieprasīja atbrīvot Habarovskas gubernatoru Sergeju Furgalu.

Viņu tur aizdomās par vairākām slepkavībām.

Furgals visas apsūdzības noliedz.

 

Tokijas paralimpisko spēļu programma nemainīsies

Tokijas paralimpisko spēļu programma nemainīsies.

Spēles, kā zināms, Covid-19 dēļ ir pārceltas no šā gada uz nākamo gadu.

Tokijas Olimpiādes atklāšanas ceremoniju plāno nākamā gada 23.jūlijā.

Paralimpiešiem pirmās sacensības būs mēnesi pēc atklāšanas – 24.augustā.

Tokijas paralimpiskajās spēlēs plāno piedalīties 4400 sportistu.

Sadalīs medaļas 22 sporta veidos.

 

Par Latvijas čempioniem šķēpa mešanā kļūst Gatis Čakšs un Līna Mūze

Jaunie Latvijas čempioni šķēpa mešanā ir Gatis Čakšs un Līna Mūze.

Viņi uzvarēja šodien sacensībās Jelgavā.

Tur notiek Latvijas čempionāts.

Divu dienu sacensībās kopumā piedalīsies gandrīz 300 sportistu.

Sacensības turpināsies arī rīt.

Tad notiks vesera mešana.

 

Laika ziņas

Šonakt Latvijā daļēji mākoņains laiks.

Bez nokrišņiem.

Vietām migla.

Rīt dienā daļēji mākoņains, pēcpusdienā vietām īslaicīgs lietus, iespējams pērkona negaiss.

Pūtīs lēns vējš ar ātrumu 1-5 metri sekundē.

Negaisa laikā vējš kļūs brāzmains.

Gaisa temperatūra šonakt +12…+17 grādi, rīt dienā +26…+30 grādi, piekrastes rajonos līdz +26 grādiem.

Rīgā šonakt un rīt dienā neliels mākoņu daudzums.

Bez nokrišņiem.

Gaisa temperatūra šonakt Rīgā +16…+17 grādi, rīt dienā +26…+28 grādi.

Laika tips 2. – labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt