Ziņas vieglajā valodā 7.oktobrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 7.oktobrī.

Saeimas vēlēšanās uzvarējusi "Saskaņa"

Saeimas vēlēšanās Latvijā uzvarēja partija "Saskaņa".

Par šo partiju nobalsoja apmēram piektā daļa iedzīvotāju.

Otrajā un trešajā vietā ir partija " KPV LV" un Jaunā konservatīvā partija.

Jaunajā Saeimā kopumā būs deputāti no septiņām partijām.

Arī no "Attīstībai/Par!", Nacionālās apvienības, Zaļo un emnieku savienības un "Jaunās Vienotības".

Saeimas vēlēšanas Latvijā notika vakar.

 

Visaktīvāk balsoja Saulkrastu novadā 

Visaktīvāk vēlēšanās piedalījās cilvēki Saulkrastu novadā.

Bet vismazāk cilvēku aizgāja uz vēlēšanām Rēzeknes novadā.

Kopumā Saeimas vēlēšanās nobalsoja nedaudz vairāk nekā puse jeb 54% balsstiesīgo iedzīvotāju.

Centrālā vēlēšanu komisija uzskata, ka tas ir maz.

 

Visvairāk "plusiņu" Dombrovskim un Kaimiņam

Vēlēšanu biļetenos visvairāk plusu cilvēki ievilka Vjačeslavam Dombrovskim un Artusam Kaimiņam.

Visvairāk izsvītroja Dzintaru Rasnaču, Jutu Strīķi un Andri Kiviču.

Divu nedēļu laikā pēc vēlēšanām Valsts prezidents Raimonds Vējonis sāks sarunas par to, kas varētu būt nākamais Latvijas Ministru prezidents.

 

Aizvadītajā diennaktī avārijā gājis bojā cilvēks

Latvijā pagājušās diennakts laikā notika gandrīz simt avāriju.

Vienā no avārijām gājis bojā cilvēks.

Šī avārija notika Rīgā, Imantā. Kleistu ielā ap pulksten četriem no rīta kāda mašīna iebrauca grāvī un apgāzās.

Sestdien policija arī sodīja 24 šoferus par braukšanu reibumā.

 

Portugālē plašs savvaļas ugunsgrēks

Portugālē izcēlies plašs savvaļas ugunsgrēks.

Deg nacionālais parks, kas atrodas netālu no Portugāles galvaspilsētas Lisabonas.

Ugunsgrēku dzēš vairāk nekā 700 ugunsdzēsēju.

Dzēšanas darbu laikā cietuši divi ugunsdzēsēji.

No liesmu apdraudētā rajona evakuēti vairāki desmiti cilvēku.

Pagājušā gada vasarā Portugālē savvaļas ugunsgrēkos gāja bojā vairāk nekā simt cilvēku.

 

Sevastova zaudē Dānijas tenisistei

Anastasija Sevastova
Anastasija Sevastova

Latvijas tenisiste Anastasija Sevastova šodien Pekinā zaudēja Dānijas tenisistei Karolīnei Vozņacki.

Taču Sevastovai šīs sacīkstes tik un tā bija ļoti veiksmīgas.

Nopelnīts daudz punktu, lai iegūtu labāku vietu pasaulē.

Šobrīd Anastasija Sevastova ir 20.labākā tenisiste pasaulē.

Sagaidāms, ka nākamnedēļ Sevastova ieņems 12.vietu.

Līdz ar to viņa kļūs arī par labāko tenisisti Latvijā.

Līdz šim Latvijas labākā tenisiste bija Aļona Ostapenko.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti