Latvijā sestdien aizturēti 38 nelegālie imigranti
Līdz pusdienlaikam uz Latvijas-Baltkrievijas robežas aizturēja 38 trešo valstu pilsoņus.
Viņi centās nelegāli tikt pāri robežai.
Vēl piecus aizturēja piektdien.
Migrantu uz Latvijas robežas šobrīd nav tik daudz, lai izsludinātu ārkārtējo situāciju.
Tomēr iekšlietu ministre līdz pirmdienai uzdeva robežsardzes priekšniekam piedāvāt risinājumus, kā izvairīties no nelegālajiem robežas šķērsotājiem.
Lietuvā nevienam trešo valstu pilsonim piektdien neizdevās nelikumīgi iekļūt valstī no Baltkrievijas.
Tiem 250, kuri to mēģināja, robežsargi lika doties atpakaļ.
Latvijā 63 Covid-19 gadījumi
Aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāja 63 Covid-19 gadījumus, nav ziņu par jauniem slimības upuriem.
Slimnīcās ārstējas mazāk Covid-19 slimnieku nekā dienu iepriekš – tie ir 49.
Vienlaikus mazāk cilvēku vakcinējas.
Šīs nedēļas piecās darbdienās Latvijā poti pret Covid-19 saņēma gandrīz 27 tūkstoši cilvēku.
Tas ir par dažiem tūkstošiem mazāk nekā vēl pirms nedēļas.
Jaunu slimības upuru nav arī kaimiņvalstīs.
Taču Lietuvā Covid-19 atklāja gandrīz 500 cilvēku, Igaunijā – aptuveni 250 cilvēku.
Vairāki simti politiski represēto pulcējās Ikšķilē
Vairāki simti politiski represēto pulcējās Ikšķiles estrādē.
Tur notika Latvijas politiski represēto personu 22.salidojums.
Padomju savienības represijās cietušie dalījās atmiņās par izsūtīšanām.
Valsts augstākās amatpersonas godināja klātesošos un aicināja viņus vakcinēties.
Noslēdzies Baltijas praids
Bez būtiskiem starpgadījumiem noslēdzās Baltijas praids.
Pasākumi notika visu nedēļu.
Policija tiem pievērsa pastiprinātu uzmanību.
Šogad nebija ierastā gājiena.
Tā vietā cauri Rīgai brauca speciāls autobuss.
Atklāj vairāk pārkāpumu kāpu aizsargjoslā
Vides inspektori atklāj arvien vairāk pārkāpumu kāpu aizsargjoslā.
Visbiežāk cilvēki novieto automašīnas kāpu aizsargjoslā, kurina ugunskurus vai ceļ teltis pludmalē.
Parasti inspektori pārkāpējus brīdina, bet dažos gadījumos sāka pārkāpuma lietas.
Sods var būt no 30 līdz 350 eiro.
Grieķijā ugunsgrēku dēļ slikta gaisa kvalitāte
Grieķijas galvaspilsētā ir tik slikta gaisa kvalitāte, ka pašvaldība iedzīvotājiem iesaka nepamest mājas.
Tas saistīts ar savvaļas ugunsgrēkiem, kas plosās Atēnu apkārtnē.
Pilsētā no debesīm krīt pelni, un gaisā jūtama dūmu smaka.
Tūkstošiem cilvēku ugunsgrēku dēļ evakuēti no savām dzīvesvietām.
Taliban ieņēmuši jau otro Afganistānas provinces galvaspilsētu
Talibu kaujinieki sestdien, 7.augustā, ieņēma jau otro Afganistānas provinces galvaspilsētu.
Pēc sabiedroto spēku aiziešanas viņi gūst aizvien jaunas teritorijas.
Apdraudētas ir arī citas kopumā 34 Afganistānas provinču galvaspilsētas.
Pļaviņam un Točam - 4. vieta
Tokijas olimpiskās spēles noslēgsies svētdien, bet sestdien dalību beidza mūsu sportisti.
No rīta spēle par bronzu bija pludmales volejbolistiem Mārtiņam Pļaviņam un Edgaram Točam.
Viņi zaudēja, līdz ar to ieguva ceturto vietu.
Pats pēdējais startēja Pāvels Švecovs.
Viņam 14. vieta olimpisko spēļu modernās pieccīņas sacensībās.