Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 7. septembrī

Ziņas vieglajā valodā 7. septembrī.

Ziņas vieglajā valodā 7. septembrīDace Simanoviča

 

 

Latvijā sāks revakcināciju pret Covid-19

Pēc spraigām diskusijām valdība vienojās pakāpeniski sākt piedāvāt trešo poti pret Covid-19.

Vispirms to varēs saņemt cilvēki, kuriem ir ļoti vāja organisma aizsardzība pret slimībām.

Divu nedēļu laikā ministrijai jāpiedāvā plāns attiecībā uz pārējiem iedzīvotājiem.

Speciālisti domā, ka uzreiz visiem piedāvāt trešo poti šobrīd nevajag.

 

Ar Covid-19 inficējušies vēl 311 cilvēki

Aizvadītajā diennaktī Latvijā atklāja 311 jaunus Covid-19 gadījumus, četri pacienti miruši.

No jaunatklātajiem gadījumiem 242 cilvēki nebija vakcinēti, bet 69 – bija.

Veica ap 45 ar pusi tūkstošiem testu, un pozitīvi bija 0,7%.

 

Meklēs risinājumu, kā testēt skolēnus

Vēl nedēļu meklēs risinājumu tam, ka viena no laboratorijām nespēj laikus nodrošināt Covid-19 testus skolēniem.

Citas laboratorijas uzņemties MFD laboratorijas darbu nespēj, jo tām pašām ir daudz darāmā.

Tāpat nav skaidrs, kā risināt to, ka skolotājiem viena diena nedēļā jāvelta skolēnu testēšanas lietām.

 

Sabiedriskajā transportā pieļauj vairāk pasažieru

Sabiedriskajā transportā pasažieru drīkstēs būt vairāk.

Līdz ar to sabiedriskais transports būs vairāk jāvēdina.

Daļa sabiedriskā transporta pakalpojuma sniedzēju drīkstēs organizēt reisus tikai pasažieriem ar Covid-19 sertifikātiem.

 

Uz laiku palielina studentu stipendijas

Augstākajā izglītībā studējošo stipendijas palielinās no 99 līdz 200 eiro.

Šāda kārtība būs līdz gada beigām. Tā lēma valdība.

Palielināts arī kopējais stipendiju skaits.

To būs par aptuveni septiņiem ar pusi simtiem vairāk.

Tam tērēs aptuveni divus miljonus eiro.

 

Rīgā dažviet ierobežos elektroskrejriteņu ātrumu

Rīgā būs vietas, kur nomas elektroskrejriteņiem būs jābrauc lēnāk – līdz 15 kilometriem stundā.

Tas tāpēc, lai droši būtu visiem satiksmes dalībniekiem – īpaši bērniem un gājējiem.

Ātruma ierobežojumi vispirms būs galvaspilsētas dārzos, parkos un skvēros.

Pirmā vieta, kur jau vienojās par šādu kārtību, ir kultūras un atpūtas parks "Mežaparks".

 

Afganistānā „Taliban” izveidoja valdību

„Taliban” režīms, kas tagad ir pie varas Afganistānā, izveidoja valdību.

Ietekmīgākie amati būs „Taliban” līderiem.

Iekšlietu ministrs būs cilvēks, kuru ASV uzskata par teroristu.

Par viņa notveršanu piedāvā piecu miljonu ASV dolāru atlīdzību.

 

Prasa Polijai piemērot sodu

Eiropas Komisija lūdza Eiropas Savienības Tiesai uzlikt naudas sodu Polijas varasiestādēm.

Tas ir par to, ka tās pilnībā neizpildīja šīs tiesas rīkojumu.

Lieta skar Polijas tiesu sistēmas neatkarību.

Eiropas Savienības Tiesa lika Polijai apturēt tiesnešu disciplinārās palātas darbību, bet šī iestāde joprojām turpina vērtēt tiesnešu pārkāpumus.

 

Lietuvā strādās NATO eksperti cīņai ar hibrīddraudiem

Lietuvā darbu sāk NATO ekspertu grupa cīņai ar hibrīddraudiem.

Tā palīdzēs tikt galā ar Baltkrievijas izraisīto migrācijas krīzi.

Par to ziņo Lietuvas Aizsardzības ministrija.

 

Latvijas hokeja izlasi turpinās trenēt Harijs Vītoliņš

Arī turpmākos divus gadus Latvijas hokeja izlasi trenēs Harijs Vītoliņš.

Latvijas Hokeja federācija ar viņu noslēdza jaunu divu gadu līgumu.

Viņa vadībā Latvijas hokeja izlase augustā kvalifikācijas turnīrā izcīnīja iespēju tikt uz Pekinas olimpiskajām spēlēm.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt