Ziņas vieglajā valodā 7. oktobrī

Ziņas vieglajā valodā 7. oktobrī.

Ziņas vieglajā valodā 7.oktobrīLauris Zvejnieks

 

 

Latvijā aizvadītajā diennaktī – 67 Covid-19 gadījumi

Aizvadītajā diennaktī atklāti 67 jauni inficēšanās gadījumi ar Covid-19.

Slimnīcā ievietoti trīs pacienti.

Trīs saslimušie inficējušies ārvalstīs – Somijā un Indijā.

Vēl 53 inficējušies no zināmiem infekcijas avotiem.

Par 11 saslimušajiem inficēšanās apstākļi vēl nav noskaidroti.

Šobrīd slimība visvairāk skārusi Daugavpili.

Tai seko Rīga, tad Aizpute un Olaine.

Savukārt Kuldīgā situācija ir uzlabojusies.

Covid-19 atklāts gandrīz 50 skolās

Saslimšana ar Covid-19 līdz šim atklāta gandrīz 50 izglītības iestādēs.

Mācību iestādēm ir jāturpina ievērot noteiktās drošības prasības.

Speciālisti arī noskaidrojuši, ka katram piektajam pacientam šī slimība norit bez simptomiem.

Vilcienos dienas vidū biļetes būs lētākas

Lai mudinātu iedzīvotājus izmantot vilcienus, kad ir mazāka pasažieru plūsma, no nākamās nedēļas dienas vidū vilciena biļetes cena būs par piektdaļu lētāka.

Dienas vidū ir lielāka iespēja ievērot droši distanci no citiem pasažieriem.

Zemākas cenas šajos reisos būs līdz nākamā gada aprīlim.

Briselē slēgs kafejnīcas un bārus

Cerībā ierobežot Covid-19 izplatīšanos Beļģijas galvaspilsētā Briselē mēnesi būs slēgtas kafejnīcas un bāri.

Restorāni, kas apkalpo klientus pie galdiņiem, varēs turpināt darbu, bet bāri būs slēgti līdz novembrim.

Šī ir otrā reize, kad Briselē ievieš stingrus ierobežojumus cīņā ar Covid-19 pandēmiju.

Pagājušajā nedēļā Beļģijā reģistrēja vidēji 2500 jaunu inficēšanās gadījumu dienā.

Tas ir uz pusi vairāk nekā iepriekšējās septiņās dienās.

Uz Latviju atsaukts vēstnieks Baltkrievijā

Latvija uz konsultācijām atsaukusi savu vēstnieku Baltkrievijā.

Šāds lēmums pieņemts, solidarizējoties ar Lietuvu un Poliju.

Šādu lēmumu trešdien, 7. oktobrī, pieņēma arī Igaunija.

Tihanovska izsludināta meklēšanā Krievijā

Krievijas Iekšlietu ministrija izsludinājusi meklēšanā Baltkrievijas opozīcijas līderi Svetlanu Tihanovsku.

Par to liecina ministrijas meklēšanā izsludināto personu datu bāzes informācija.

Ja Tihanovska atradīsies Krievijas teritorijā, viņu aizturēs.

Krievijas kriminālkodeksa pants, saistībā ar kuru Tihanovska izsludināta meklēšanā, netiek minēts.

Ārlietu ministrs Edgars Rinkēvičs ("Jaunā Vienotība") ir paudis sašutumu par šādu Krievijas lēmumu.

Kā norāda ministrs, Tihanovska nav pastrādājusi nevienu noziegumu.

Šis Krievijas lēmums, pēc ministra domām, ir tieša iejaukšanās Baltkrievijas iekšpolitikā.

Draud ar sankcijām, ja Krievija Navaļnija saindēšanu neizmeklēs

Vācija ir izteikusi brīdinājumu Krievijai.

Ja Krievija nepalīdzēs izmeklēt opozicionāra Alekseja Navaļnija saindēšanas lietu, sankciju piemērošana būs neizbēgama.

"Ar ķīmisku kaujas vielu ir pastrādāts nopietns starptautisks pārkāpums, un kaut kas tāds nevar palikt bez sekām," sacījis Vācijas ārlietu ministrs.

Kremlis līdz šim noraidījis jebkādu savu saistību ar šo slepkavības mēģinājumu.

Atsākuši darboties telefonkrāpnieki

Atkal sākuši uzdarboties krāpnieki, kas zvana iedzīvotājiem un uzdodas par banku darbiniekiem.

Tā viņi cenšas izvilināt klientu internetbanku pieejas datus.

Mēneša laikā bijuši vairāk nekā seši tūkstoši šādu krāpniecisku zvanu.

Ja cilvēkiem kontā nav daudz naudas, arī tas neattur krāpniekus.

Kā informē policija, ļaundari uz citu cilvēku vārda ņem ātros kredītus.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt