Par ASV prezidentu ievēlēts Džo Baidens

Par Amerikas Savienoto Valstu prezidentu ievēlēts Džo Baidens.
Viņš ir Demokrātiskās partijas kandidāts.
Oficiāli tas vēl nav paziņots, jo dažos štatos turpina skaitīt balsis.
Taču jau tagad Baidenam ir vairāk balsu nekā Donaldam Trampam.
Baidens jau paziņojis par savu uzvaru.
Viņš sola būt visu amerikāņu prezidents.
Baidenu jau sākuši apsveikt pasaules līderi.
Pašreizējais ASV prezidents Donalds Tramps zaudējumu neatzīst.
Viņš saka, ka vēlēšanas nav godīgas.
Tramps sola tiesāties.
ASV pilsētu ielās cilvēki jau svin Baidena uzvaru.
Cilvēki sajūsmā dejo, signalizē ar auto taurēm, dzer šampanieti un no prieka lēkā.
Bet Vašingtonā cilvēki pulcējas pie Baltā nama.
Latvijā rekordliels Covid-19 gadījumu skaits
Latvijā atkal rekordliels jaunu Covid-19 gadījumu skaits.
Atklāti vēl 404 inficētie.
Pagājušajā diennaktī viens saslimušais ir miris.
Visvairāk inficēto atklāj Rīgā, bet daudz saslimuši arī Daugavpilī un Aknīstes novadā.
Latvijas valdība no pirmdienas valstī izsludinājusi ārkārtējo situāciju.
Lietuvā 1972 jauni inficētie, Igaunijā – 229
Lietuvā ārkārtējā situācija ir jau no šodienas.
Lietuvā ir ļoti daudz inficēto.
Aizvadītajā diennaktī Lietuvā atklāja vēl 1972 jaunus inficētos, miruši 11 slimnieki.
Savukārt Igaunijā reģistrēja vēl 229 inficētos.
Arī Igaunijā valdība lems par stingrākiem ierobežojumiem
Eiropā protestē pret ierobežojumiem
Eiropas pilsētās cilvēki iziet ielās un protestē pret stingrajiem ierobežojumiem Covid-19 dēļ.
Vērienīga demonstrācija šodien notika Vācijā Leipcigā.
Tajā piedalījās 16 000 cilvēku.
Nedēļas nogalē Leipcigā pieteiktas 27 protesta akcijas.
Baltkrievijā aizturēti vairāk nekā 30 ārsti
Baltkrievijā milicija aizturēja vairāk nekā 30 ārstus.
Viņi gatavojās Minskā piedalīties pret Aleksandra Lukašenko režīmu vērstā protesta akcijā.
Baltkrievijā kopš 9. augusta turpinās protesti pret prezidenta vēlēšanu viltošanu.
Sesto pasaules diktātu latviešu valodā rakstījuši 2675 interesenti
Šodien Latvijā un visā pasaulē cilvēki varēja rakstīt diktātu latviešu valodā.
To rakstīja daudz vairāk cilvēku nekā pagājušajā gadā.
Šogad diktātu rakstīja 2675 cilvēki no 34 valstīm.
Visvairāk rakstītāju bija Latvijā.
Laika ziņas
Naktī un no rīta Latvijas lielākajā daļā nedaudz īslaicīgi līs.
Dienā lietus būs tikai vietām.
Rietumu vējš būs lēns līdz mērens.
Gaisa temperatūra naktī +6..+10 grādi, bet dienā +8..+12 grādi.
Rīgā nedaudz īslaicīgi līs, bet uzspīdēs arī saule.
Gaisa temperatūra naktī un dienā +9 +11 grādi.
Laika tips otrais - labvēlīgs.