Ziņas vieglajā valodā 7. novembrī

Ziņas vieglajā valodā 7. novembrī.

Ziņas vieglajā valodā 7. novembrīPārsla Saktiņa

 

 

Par ASV prezidentu ievēlēts Džo Baidens

Attēlā Džo Baidens

Par Amerikas Savienoto Valstu prezidentu ievēlēts Džo Baidens.

Viņš ir Demokrātiskās partijas kandidāts.

Oficiāli tas vēl nav paziņots, jo dažos štatos turpina skaitīt balsis.

Taču jau tagad Baidenam ir vairāk balsu nekā Donaldam Trampam.

Baidens jau paziņojis par savu uzvaru.

Viņš sola būt visu amerikāņu prezidents.

Baidenu jau sākuši apsveikt pasaules līderi.

Pašreizējais ASV prezidents Donalds Tramps zaudējumu neatzīst.

Viņš saka, ka vēlēšanas nav godīgas.

Tramps sola tiesāties.

ASV pilsētu ielās cilvēki jau svin Baidena uzvaru.

Cilvēki sajūsmā dejo, signalizē ar auto taurēm, dzer šampanieti un no prieka lēkā.

Bet Vašingtonā cilvēki pulcējas pie Baltā nama.

 

Latvijā rekordliels Covid-19 gadījumu skaits

Latvijā atkal rekordliels jaunu Covid-19 gadījumu skaits.

Atklāti vēl 404 inficētie.

Pagājušajā diennaktī viens saslimušais ir miris.

Visvairāk inficēto atklāj Rīgā, bet daudz saslimuši arī Daugavpilī un Aknīstes novadā.

Latvijas valdība no pirmdienas valstī izsludinājusi ārkārtējo situāciju.

 

Lietuvā 1972 jauni inficētie, Igaunijā  229

Lietuvā ārkārtējā situācija ir jau no šodienas.

Lietuvā ir ļoti daudz inficēto.

Aizvadītajā diennaktī Lietuvā atklāja vēl 1972 jaunus inficētos, miruši 11 slimnieki.

Savukārt Igaunijā reģistrēja vēl 229 inficētos.

Arī Igaunijā valdība lems par stingrākiem ierobežojumiem

 

Eiropā protestē pret ierobežojumiem 

Eiropas pilsētās cilvēki iziet ielās un protestē pret stingrajiem ierobežojumiem Covid-19 dēļ.

Vērienīga demonstrācija šodien notika Vācijā Leipcigā.

Tajā piedalījās 16 000 cilvēku.

Nedēļas nogalē Leipcigā pieteiktas 27 protesta akcijas.

 

Baltkrievijā aizturēti vairāk nekā 30 ārsti

Baltkrievijā milicija aizturēja vairāk nekā 30 ārstus.

Viņi gatavojās Minskā piedalīties pret Aleksandra Lukašenko režīmu vērstā protesta akcijā.

Baltkrievijā kopš 9. augusta turpinās protesti pret prezidenta vēlēšanu viltošanu.

 

Sesto pasaules diktātu latviešu valodā rakstījuši 2675 interesenti 

Šodien Latvijā un visā pasaulē cilvēki varēja rakstīt diktātu latviešu valodā.

To rakstīja daudz vairāk cilvēku nekā pagājušajā gadā.

Šogad diktātu rakstīja 2675 cilvēki no 34 valstīm.

Visvairāk rakstītāju bija Latvijā.

 

Laika ziņas

Naktī un no rīta Latvijas lielākajā daļā nedaudz īslaicīgi līs.

Dienā lietus būs tikai vietām.

Rietumu vējš būs lēns līdz mērens.

Gaisa temperatūra naktī +6..+10 grādi, bet dienā +8..+12 grādi.

Rīgā nedaudz īslaicīgi līs, bet uzspīdēs arī saule.

Gaisa temperatūra naktī un dienā +9 +11 grādi.

Laika tips otrais - labvēlīgs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt