Ziņas vieglajā valodā 7. novembrī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 4 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 7. novembrī.

Ziņas vieglajā valodā 7. novembrī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Mediķu prasīto naudu nemeklēs

Saeimas deputāti ceturtdien, 7. novembrī, noraidīja opozīcijas ierosinājumu.

Tādējādi valdība nekavējoties nemeklēs naudu mediķiem.

Šāds lēmums palielinās veselības aprūpes darbinieku neapmierinātību.

Sagaidāmas jaunas protesta akcijas.

Tajās medicīnas speciālisti pieprasīs lielāku atalgojumu.

To jau iepriekš solīja deputāti.

Bet līdz šim tas nav īstenots.

Saeima atbalsta novadu reformu

Saeimā ceturtdien, 7. novembrī, kopumā atbalstīja novadu reformu.

Tā paredz 119 pašvaldību vietā 39.

Šādas izmaiņas realizēs līdz nākamajām pašvaldību vēlēšanām.

Turklāt parlamentā dibinās speciālu novadu reformas komisiju.

Tajā darbosies viens deputāts no katras Saeimas frakcijas.

Saeimai vēl jābalso galīgajā balsojumā.

Trūcīguma mazināšanai nav naudas

Trūcīguma līmeni pašlaik Latvijā nesamazinās.

Tam nav naudas budžetā.

Tā informēja Labklājības ministrijā.

Tur norādīja uz nepieciešamību pēc citām prioritātēm.

Bet tiesībsargs Juris Jansons to apstrīd Satversmes tiesā.

Viņš apšauba trūcīguma līmeņa atbilstību pamatlikumam.

Latvijā samazinās kontrabanda

Ievērojami rezultāti kontrabandas mazināšanā ir narkotiku un skaidras naudas kontrolē.

Latvija ir arī vēsturiski zemākajā līmenī pēc kontrabandas cigarešu patēriņa.

Šādi secinājumi izskanēja muitas konferencē.

Tajā apsprieda arī muitas nākotnes izaicinājumus.

Dalībnieki apliecināja gatavību jebkuram „Brexit” scenārijam.

Ķīna un Savienotās Valstis atcels savstarpējos tarifus

Ķīna un Savienotās Valstis pakāpeniski atcels savstarpējos tarifus.

Muitas tarifus viena valsts otrai piemēroja vairākus mēnešus.

Iemesls bija tirdzniecības karš.

Tomēr tagad tas tuvojas noslēgumam.

Abu valstu sarunvedēji plāno vienošanos.

Šāds signāls pozitīvi ietekmēja Eiropas biržas.

„Lufthansa” stjuarti streiko

Vācijas nacionālās lidsabiedrības „Lufthansa” stjuarti streiko.

Organizēto darba pārtraukumu plāno 48 stundas.

Tas beigsies piektdienas pusnaktī.

Streikā stjuarti pieprasa lielāku algu un labākus darba apstākļus.

Protests ietekmēs aptuveni 180 tūkstošus pasažieru.

ES līdz 2050. gadam jānodrošina CO2 emisijas nulles līmenī

Eiropas Savienībā (ES) jānodrošina oglekļa dioksīda (CO2) emisijas nulles līmenis.

To rosināja Eiropas Komisija.

Šo apņemšanos blokā plāno līdz 2050. gadam.

Tādējādi dalībvalstis mazinās klimata pārmaiņas.

Baltijā cilvēki ar dzīvi mazāk apmierināti nekā Eiropā vidēji

Baltijā ir zemāks apmierinātības līmenis ar dzīvi nekā Eiropā vidēji.

Latvijas sabiedrība uzrādīja gandrīz 7 punktus.

Sliktāks rādītājs pērn bija Lietuvā.

Savukārt apmierinātākie ar dzīvi bija Somijas iedzīvotāji.

Sākas „Lielais Kristaps”

Latvijā ceturtdien, 7. novembrī, sākas nacionālais kino festivāls „Lielais Kristaps”.

Tajā skatītājiem būs pieejamas visas balvai nominētās filmas.

„Lielā Kristapa” balvu ceremonija kinoteātrī „Splendid Palace” notiks 12. novembrī.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti