Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 7. martā

Ziņas vieglajā valodā 7. martā.

Ziņas vieglajā valodā 7. martāPārsla Saktiņa

 

 

 

Partijas iepazīstina ar plāniem Rīgā

Šodien vairākas partijas iepazīstināja ar savām programmām un kandidātu sarakstiem Rīgas domes ārkārtas vēlēšanās.

Gan apvienība "Attīstībai/Par!" un partija "Progresīvie", gan "Jaunā Vienotība" sola Rīgā likvidēt korupciju, sakārtot ceļus un tiltus un parūpēties par ģimenēm ar bērniem.

Bet Latvijas Krievu savienība sola saglabāt izglītību krievu valodā.

 

Studentiem bažas par augstskolu reformu 

Studenti satraucas par augstskolu reformu.

Par to viņi runāja šodien savā kongresā.

Valdība jauno augstskolu pārvaldības modeli jau atbalstījusi.

Reforma paredz, ka tikai lielākās un labākās augstskolas būs universitātes.

Bet augstskolās būs jāmācās vismaz 1000 studentiem.

 

Aizdomās par koronavīrusu Latvijā pārbaudīti 200 cilvēki

Līdz šim aizdomās par jauno koronavīrusu Latvijā pārbaudīti 200 cilvēki.

Jauni infekcijas gadījumi nav konstatēti.

No šodienas analīzes veic ceļotājiem, kas atgriezušās no sešām valstīm.

Tās ir Itālija, Ķīna, Dienvidkoreja, Irāna, Japāna un Singapūra.

Uz šīm valstīm attiecināti īpaši piesardzības pasākumi.

Pasaules Veselības organizācija šodien paziņoja, ka pasaulē ar jauno koronavīrusu inficējušies vairāk nekā 100 000 cilvēku.

Miruši vairāk nekā 3 000 cilvēku.

Lielākā daļa Ķīnā.

Bet ārpus Ķīnas visvairāk mirušo ir Itālijā.

 

Sadursmes uz Grieķijas un Turcijas robežas

Arī šodien uz Grieķijas un Turcijas robežas notika sadursmes.

Sadursmes notiek jau vairākas dienas.

Tūkstošiem nelegālo imigrantu no Turcijas cenšas iekļūt Eiropā.

Viņi noticējuši Turcijas prezidentam, ka robeža uz Eiropas Savienību ir atvērta.

Taču tā tas nav.

Grieķijas valdības vadītājs paziņoja, ka Eiropas Savienības noslēgtā vienošanās ar Turciju par migrantu plūsmas ierobežošanu ir mirusi.

Vainīgs ir Turcijas prezidents Redžeps Tajips Erdogans.

 

Zelenskis vēlas līdz gada beigām vienoties par kara izbeigšanu Donbasā

Ukrainas prezidents Volodimirs Zelenskis līdz gada beigām cer vienoties ar Krieviju par kara izbeigšanu Donbasā.

Zelenskis konflikta atrisināšanu valsts austrumos izvirzījis par savu augstāko mērķi.

 

Latvija Deivisa kausa maču Lielupē pret ēģiptiešiem noslēdz ar uzvaru

Latvijas tenisa valstsvienība Deivisa kausa mačā Jūrmalā ar 4-1 uzvarēja Ēģiptes izlasi.

Vispirms Ernests Gulbis un Kārlis Ozoliņš uzvarēja dubultspēlē.

Pēc tam sekoja divas Latvijas uzvaras vienspēlēs.

Uzvaras izcīnīja Ernests Gulbis un Roberts Štrombahs.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt