Ziņas vieglajā valodā 7. maijā

Ziņas vieglajā valodā 7. maijā.

Ziņas vieglajā valodā 7. maijāPārsla Saktiņa

     

     

    Valdība pārskata ierobežojumus

    Ārkārtējā situācija Covid-19 pandēmijas dēļ Latvijā pagarināta līdz 9.jūnijam.

    Tā nolēma valdība.

    Valdība arī pārskatīja vairākus ierobežojumus.

    Pēc 12.maija drīkstēs pulcēties līdz 25 cilvēkiem.

    Telpās pasākums drīkstēs notikt trīs stundas, bet ārā laiku neierobežos.

    Sabiedriskajā transportā obligāti būs jāaizsedz deguns un mute.

    Tirdzniecības centri būs atvērti arī brīvdienās.

    Atpūtas un izklaides vietas drīkstēs strādāt līdz pusnaktij.

    Uz bērnudārziem varēs doties piecus un sešus gadus veci bērni, kuri gatavojas skolai.

    Pēc 12.maija drīkstēs organizēt tūrisma pakalpojumus ceļošanai Baltijas valstīs - Latvijā, Lietuvā un Igaunijā

     

    Latvijā miris vēl viens Covid-19 slimnieks

    Aizvadītajā diennaktī Covid-19 Latvijā atklāts deviņiem cilvēkiem

     Viens cilvēks nomiris.

    Līdz ar to Latvijā no Covid-19 nomiruši 18 cilvēki.

    Kopumā saslimuši 909, bet izveseļojusies vairāk nekā puse pacientu.

     

    Policija pārbaudīs aizsargmasku iepirkumu

    Valsts policija pārbaudīs gandrīz 900 000 eiro vērto sejas aizsargmasku iepirkumu no Ķīnas.

    Žurnālisti noskaidroja, ka nopirktās maskas un respiratori ir nekvalitatīvi.

    Iespējams, valsts amatpersonas ir izšķiedušas valsts naudu.

    Atbildīgās amatpersonas apgalvo, ka problēmu ar Latvijas iepirkto medicīnas aizsarglīdzekļu kvalitāti neesot.

     

    Polijā valsts prezidentu vēlēs pa pastu

    Polijā valsts prezidentu vēlēs pa pastu.

    Par to nobalsoja parlaments.

    Kad vēlēšanas notiks, nav zināms.

    Valdošā partija "Likums un taisnīgums" prezidenta vēlēšanas grib sarīkot jau jūnijā.

    Opozīcija neatbalsta balsojumu pa pastu.

    Prezidenta vēlēšanas bija plānotas svētdien 10.maijā.

    Koronavīrusa pandēmijas dēļ tās nevar notikt.

     

    Izraēlas parlaments atbalsta vienotības valdību

    Izraēlas parlaments šodien atbalstīja vienotības valdību.

    To veidos līdzšinējais premjerministrs Benjamins Netanjahu un viņa galvenais politiskais sāncensis Benjamins Gancs.

    Tas ļaus valstij iziet no politiskā strupceļa, kurā tā atrodas vairāk nekā gadu.

    Sagaidāms, ka abi nodos zvērestu 13. maijā.

     

    Pieaug augu kaitēkļu izplatība

    Līdz ar silto laiku pieaugusi augiem kaitīgo organismu izplatība.

    Kaitēkļi sastopami ziemāju labību laukos, bet vasarāju sējumos kaitēkļi un slimības līdz šim nav konstatēti.

    Tikmēr augļu kokos parādījušies ābeļu ziedu smecernieki un nevienādais mizgrauzis.

    Īpaši uzmanīgiem ir jābūt saimniekiem ap Tukumu.

    Tur augļu koku dārzu ir daudz.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti