Sadaļas Sadaļas

Ziņas vieglajā valodā 7. jūnijā

Ziņas vieglajā valodā 7. jūnijā.

Ziņas vieglajā valodā 7. jūnijāPārsla Saktiņa

 

Eglītis turpinās darbu ministra amatā

Labklājības ministrs Gatis Eglītis

Gatis Eglītis (Jaunā konservatīvā partija) turpinās darbu labklājības ministra amatā.

Ministru prezidents Krišjānis Kariņš ("Jaunā Vienotība") neprasīs ministra demisiju.

Eglīša demisiju pieprasīja Saeimas opozīcija.

Eglītis pēc pašvaldību vēlēšanām internetā izteicās par valsts naudas dalīšanu „savējiem”.

Eglītis pavēstīja, ka valsts un Eiropas fondu naudu turpmāk saņems tikai pašvaldības, kurās pie varas ir valdības partijas.

Vēlāk viņš atvainojās un sacīja, ka ir pārprasts.

 

Latvijā ar Covid-19 slimo mazāk

Covid-19 saslimstība Latvijā samazinās.

Kopš maija sākuma atklāto inficēto skaits samazinājies par 60%.

Taču epidemiologi aicina cilvēkus būt uzmanīgiem.

Cilvēkiem jāievēro visi drošības pasākumi un jāvakcinējas pret Covid-19.

 

Vakcinēs arī lielveikalos 

Nākamnedēļ pret Covid-19 sāks vakcinēt arī lielajos tirdzniecības centros.

Paredzēts rīkot vairāk izbraukuma vakcinācijas.

Patlaban samazinās cilvēku skaits, kas saņem pirmo poti pret Covid-19.

Vakcinācijas rīkotāji uzskata, ka cilvēki vēlas potēties, bet viņus vajag uzrunāt to darīt.

Latvijā pirmo poti ir saņēmuši jau vairāk nekā 520 tūkstoši cilvēku.

 

Latvijā vēl 76 Covid-19 gadījumi

Svētdien reģistrēti 76 jauni Covid-19 gadījumi.

Ziņojumi par mirušiem nav saņemti.

Pozitīvo gadījumu īpatsvars pret testētajiem: 2,6%.

Slimnīcās ārstējas 378 Covid-19 slimnieki, kas ir par 19 vairāk nekā dienu iepriekš.

55 slimniekiem ir smaga slimības gaita.

 

Spānijā drīkst ieceļot vakcinētie

Pret Covid-19 vakcinēti cilvēki no visas pasaules tagad var doties uz Spāniju.

Spānijas valdība saka, ka Spānija ir drošs ceļojumu galamērķis.

Ceļotāji, kas nav vakcinējušies pret Covid-19, Spānijā var iebraukt ar negatīvu Covid-19 testu.

Taču Lielbritānija uzskata Spāniju par nedrošu.

Tas nozīmē, ka britu tūristiem jāievēro karantīna, atgriežoties no Spānijas, kā arī jāveic dārgie Covid-19 testi.

Spānijas valdība līdz gada beigām vēlas uzņemt 45 miljonus tūristu.

 

Krievija dusmīga uz Ukrainu

Krieviju saniknojuši Ukrainas futbola izlases jaunie krekli.

Uz tiem attēlota Ukrainas karte ar Krievijas anektēto Krimu Ukrainas sastāvā.

Jaunos Eiropas čempionāta Ukrainas izlases dzelteni zilos kreklus rotā arī uzraksts „Slava Ukrainai! Varoņiem slava!”.

Krievija to saista ar nacistu slavināšanu.

Ukraina nedomā no krekliem atteikties.

Eiropas Futbola asociāciju savienība kreklus atļāvusi lietot.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Ziņas
Jaunākie
Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt