Ziņas vieglajā valodā 7. jūlijā

Ziņas vieglajā valodā 7. jūlijā.

Ziņas vieglajā valodā 7. jūlijā
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

Par atkāpšanos paziņo Lielbritānijas premjerministrs

Ceturtdien, 7. jūlijā, par atkāpšanos paziņoja Apvienotās Karalistes premjerministrs Boriss Džonsons.

Viņš vairs nebūs Konservatīvās partijas vadītājs.

Tas nozīmē, ka Džonsonam jāpamet arī premjera amats.

Taču Džonsons grib palikt amatā līdz rudenim, kad Konservatīvā partija vēlēs jaunu vadītāju.

Džonsonam nācās atkāpties, jo viņu vairākas reizes pieķēra melos.

Šonedēļ valdību pameta vairāki ministri, kuri pauda neuzticību premjeram.

Opozīcija uzskata, ka Džonsonam premjera krēsls būtu jāatstāj nekavējoties.

Lielbritānijas premjers Boriss Džonsons paziņo par atkāpšanos no amata

Krievija uzbrūk Kramatorskai

Krievijas armija uzbrūk Ukrainas pilsētai Kramatorskai.

Kramatorska atrodas Doneckas apgabalā.

Pilsētu apšauda ar raķetēm.

Ukrainas vadība domā, ka Krievijas armija pilsētu grib ieņemt tāpat kā Lisičansku.

Ar raķetēm Krievijas armija apšaudīja arī Odesas reģionu un Čūsku salu.

Vairāk nekā 40 valstis apņemas atjaunot Ukrainu

Vairāk nekā 40 valstis apņēmušās palīdzēt atjaunot karā cietušo Ukrainu.

Arī uzņēmumi no Latvijas izveidojuši kontaktus ar Ukrainas organizācijām.

Uzņēmumi gaida skaidrību par iespējamo sadarbību.

Latvija nevarēs palīdzēt Ukrainai ar darbaspēku un nevedīs uz Ukrainu būvmateriālus.

Latvijas uzņēmēji varētu palīdzēt izstrādāt dažādus projektus un tos ieviest dzīvē.

Kravu pārvadājumos palīdzēt Ukrainai varētu Latvijas ostas.

"Liepājas autobusu parkam" nedēļas laikā jānovērš nepilnības

"Liepājas autobusu parkam" nedēļas laikā jānovērš nepilnības pasažieru pārvadājumos.

Uzņēmums nespēj nodrošināt desmitiem reisu Ogres un Aizkraukles maršrutos.

Uzņēmumā aizbildinās ar šoferu trūkumu.

Ja nedēļas laikā problēmas neatrisinās, Sabiedriskā transporta padome lauzīs līgumu ar "Liepājas autobusu parku".

Vairākas organizācijas uzskata, ka situācija ar pasažieru pārvadājumiem ir kritiska.

Par to ir atbildīga Satiksmes ministrija, tāpēc ministram Tālim Linkaitam no ''Konservatīvajiem'' ir jāatkāpjas.

Ministrs neatkāpsies.

Pieaug ar Covid-19 inficēto skaits

Turpina pieaugt ar Covid-19 inficētu cilvēku skaits.

Aizvadītajā diennaktī infekciju atklāja 694 cilvēkiem.

Trīs inficēti cilvēki miruši.

Slimnīcās Covid-19 pacientu skaits mazliet samazinājies.

Patlaban tajās ārstējas 133 inficēti cilvēki.

Pansionātos joprojām ir Covid-19 ierobežojumi

Pansionātos Covid-19 infekcijas nav, taču ir ierobežojumi.

Lai apciemotu senioru pansionātā, ir iepriekš jāpiesakās.

Satikties iespējams ārpus pansionāta telpām vai īpaši iekārtotā istabā.

Pansionāta darbiniekus regulāri pārbauda ar Covid-19 testiem.

Pansionātu vadītāji uzsver, ka ir ļoti piesardzīgi, lai Covid-19 infekcija neskartu pansionāta iemītniekus.

Slīteres piekrastē redzēts valzirgs

Slīteres Nacionālā parka jūras piekrastē cilvēki redzējuši valzirgu.

Tas ir tas pats valzirgs, ko pirms dažām dienām novēroja Liepājas pludmalē.

Speciālisti ir apskatījuši valzirgu.

Dzīvniekam palīdzība nav nepieciešama.

Galvenais ir dzīvnieku netraucēt un nedzīt viņu atpakaļ jūrā.

Valzirgam nepieciešama atpūta, lai atgūtu spēkus.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā
Svarīgākais šobrīd

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt