Ziņas vieglajā valodā 7. februārī

Ziņas vieglajā valodā 7. februārī.

Ziņas vieglajā valodā 7. februārīAgnese Vasermane

     

     

     

    Vēl jauni aizturētie "Rīgas namu pārvaldnieka" lietā

    Policija aizturēja vēl trīs cilvēkus par iespējamiem pārkāpumiem uzņēmumā "Rīgas namu pārvaldnieks".

    Divus no šiem cilvēkiem policija aizturēja 6. februārī. Vienu cilvēku aizturēja 7. februārī.

    Viņus tur aizdomās par krāpšanu un nelikumīgu naudas iegūšanu.

    Iespējams, nelikumības viņi pastrādāja caur uzņēmumiem, kas sadarbojās ar „Rīgas namu pārvaldnieku”.

     

    Izveido Nacionālo attīstības plānu

    Latvijai izveidots plāns, kā darboties nākamos septiņus gadus.

    To sauc par Nacionālo attīstības plānu.

    Šo plānu izstrādāja Pārresoru koordinācijas centrs.

    Plānā ierakstīti vairāki projekti, ko nākamajos septiņos gados vajadzētu īstenot.

    Plāna izpilde maksās 14,5 miljardus eiro.

     

    Uziet nelikumīgu cigarešu rūpnīcu

    Jelgavas novadā policisti atrada nelikumīgu cigarešu rūpnīcu.

    Policisti nelikumīgajā rūpnīcā atsavināja ļoti daudz – vairāk nekā septiņus miljonus cigarešu.

    Policisti atsavināja arī tabaku.

    Nelikumīgā rūpnīca bija moderni iekārtota.

    Policija aizturēja 11 cilvēkus.

    Lielākā daļa aizturēto cilvēku ir no citām valstīm.

    Nelikumīgā cigarešu rūpnīca darbojās apmēram gadu ilgi. Tā domā policija.

     

    Igaunijas prezidente nepieņem pensiju likumu

    Igaunijas prezidente Kersti Kaljulaida atteikusies pieņemt jaunu likumu par pensijām.

    Likumu par pensijām pirms pāris nedēļām pieņēma Igaunijas parlaments.

    Igaunijas parlamentu sauc par Rīgikogu.

    Pēc Igaunijas prezidentes domām, jaunais pensiju likums neatbilst Igaunijas konstitūcijai jeb galvenajam likumam.

    Tas nozīmē, ka Rīgikogu šis likums par pensijām būs jāskatās vēlreiz.

     

     

    Pieminēs basketbolistu Kobi Braientu

    Pēc divarpus nedēļām Amerikā notiks piemiņas pasākums amerikāņu basketbolistam Kobem Braientam.

    Viņš bija ļoti slavens basketbolists.

    Braients gāja bojā helikoptera avārijā. Avārija notika 26. janvārī.

    Braients spēlēja Losandželosas „Lakers” komandā.

    Piecas reizes viņš kļuva par Nacionālās basketbola asociācijas čempionu.

    Divas reizes Braients bija arī olimpiskais čempions.

    Viņš 2008. gadā piedalījās Pekinas olimpiskajās spēlēs.

    2012. gadā viņš piedalījās Londonas olimpiskajās spēlēs.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti