Ziņas vieglajā valodā 7. augustā

Ziņas vieglajā valodā 7. augustā.

 

Ziņas vieglajā valodā 7.augustāAgnese Vasermane

    Parādnieks mērķē uz Sabiedrības integrācijas fonda padomes vadītāja posteni

    Nacionālās apvienības deputāts Imants Parādnieks grib būt Sabiedrības integrācijas fonda padomes vadītājs.

    Pašlaik Parādnieks ir Ministru prezidenta Krišjāņa Kariņa ("Vienotība") pārstāvis šajā padomē.

    Pirms divām nedēļām mainīja likumu par Sabiedrības integrācijas fondu.

    Līdz ar šiem likuma grozījumiem fonds ir palicis bez padomes vadītāja.

    Reģistrēšanās sistēmas problēmu dēļ "British Airways" atceļ gandrīz 100 avioreisus

    Trešdien, 7. augustā, atcelti daudzi lidsabiedrības "British Airways" lidojumi Londonas lidostās.

    Radās problēmas kompānijas reģistrēšanas sistēmā, kur cilvēki varēja pieteikties lidojumam.

    Atcelti 100 lidojumu divās lielākajās Londonas lidostās.

    Atcelti 80 lidojumu no Hītrovas lidostas.

    Nenotika arī desmit lidojumu no Getvikas lidostas.

    Atcelto lidojumu dēļ apmēram 15 000 cilvēkiem vajadzēja mainīt ceļojumu.

    Tehniskās problēmas skāra arī Londonas Sitijas lidostu.

    Norīkoti īpaši vilcieni uz Aglonu

    Latvijā nākamnedēļ būs papildu vilcieni no Rīgas uz Aglonu un atpakaļ.

    Papildu vilcieni brauks nākamtrešdien un nākamceturtdien.

    Šajās dienās Aglonā notiks Vissvētākās Jaunavas Marijas Debesīs uzņemšanas svētki.

    Uz šiem papildu vilcieniem biļetes jau var nopirkt.

    Daudzi cilvēki pašlaik dodas kājām uz Aglonas svētkiem.

    Dabas muzejā būs gladiolu izstāde

    Nākamnedēļ Latvijas Dabas muzejā atklās gladiolu izstādi.

    Šajā izstādē varēs redzēt vairāk nekā 180 gladiolu šķirnes.

    Līdz ar šo izstādi svinēs arī Latvijas Gladiolu un īrisu biedrības jubileju.

    Šogad šai biedrībai aprit 25 gadi.

    Izstādē varēs konsultēties ar speciālistiem par gladiolu audzēšanu.

    Kļūda rakstā?

    Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

    Saistītie raksti
    Ziņas vieglajā valodā
    Ziņas
    Jaunākie
    Interesanti