Ziņas vieglajā valodā 6.aprīlī

Pievērs uzmanību – raksts publicēts pirms 5 gadiem.

Ziņas vieglajā valodā 6.aprīlī.

 

Ziņas vieglajā valodā 6.aprīlī
00:00 / 00:00
Lejuplādēt

 

Salas pagastā izcēlies liels kūlas ugunsgrēks

Sestdien, 6.aprīlī, notika liels ugunsgrēks Babītes novada Salas pagastā.
Dega niedres un pērnā gada zāle.
Spēcīgā vēja dēļ liesmas strauji izplatījās.
Ugunsgrēku Salas pagastā dzēsa vairāki desmiti ugunsdzēsēju.

Sestdien, 6.aprīlī, ugunsdzēsēji saņēma vairāk nekā 100 izsaukumu.
Ļoti liela daļa ugunsgrēku izcēlās tāpēc, ka aizdegās pērnā gada sausā zāle.

Ugunsdzēsēji aicina visus būt ļoti uzmanīgiem ar uguni.
Ugunsdzēsējus var izsaukt pa telefonu 112.

Nākamā gada budžetu sāks apspriest aprīļa beigās

Nākamā gada valsts budžetu sāks apspriest aprīļa beigās.
Tā prognozē finanšu ministrs Jānis Reirs.

Nodokļus nākamgad nepalielinās.
Tā sola ministru prezidents Krišjānis Kariņš.

Šā gada budžetu Saeimas deputāti pieņēma šonedēļ.
Bet nākamā gada budžetu varētu pieņemt rudenī.

Itālijas prezidents aicina atjaunot zemestrīcē sagrauto L'Akvilas pilsētu

Itālijai ir ātrāk jāatjauno L'Akvilas pilsēta.
Tā uzskata Itālijas prezidents Serdžo Matarella.

L’Akvilas pilsēta atrodas Itālijas vidienē.
Pirms desmit gadiem L’Akvilas pilsētā notika stipra zemestrīce.
Šajā zemestrīcē gāja bojā trīssimt cilvēku.

Vēl šodien pilsētas centrs ir pamests.
Daudzas mājas nav atjaunotas.
Un pilsētas centrs izskatās pēc būvlaukuma.

 Irānā plūdos desmitiem bojāgājušo

Irānā turpinās plaši plūdi.
Varētu būt, ka applūdīs vēl jaunas teritorijas.
Tā prognozē sinoptiķi.

Irānas valdība sestdien, 6.aprīlī, no rīta lika evakuēt sešas Irānas pilsētas.
Tas vajadzīgs cilvēku drošībai.
Ir apdraudētas pilsētas Karhes upes krastā.

Plūdi Irānā sākās pirms trim nedēļām.
Līdz šim plūdos gājuši bojā 70 cilvēku.

Slēgs Mētrienas pamatskolu

Šovasar slēgs Mētrienas pamatskolu.
Šī skola atrodas Madonas novadā.
Šajā mācību gadā Mētrienas skolā mācās 27 skolēni un 33 bērnudārza bērni.

Skolēni turpmāk varēs mācīties Praulienas pamatskolā.
Bet bērnu dārza bērni varēs iet bērnu dārzā "Pasaciņa".
Arī bērnu dārzs atrodas Praulienas pagastā.

Pēc Mētrienas skolas slēgšanas skolotājiem piedāvās citu darbu vai izmaksās kompensācijas.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti
Ziņas vieglajā valodā

Vairāk

Svarīgākais šobrīd

Vairāk

Interesanti