Ziņas vieglajā valodā 6. septembrī

Ziņas vieglajā valodā 6. septembrī.

Ziņas vieglajā valodā 6. septembrīDace Simanoviča

Rīgā noplūda bīstama ķīmiska viela

Rīgā, Vecmīlgrāvī šodien noplūda bīstama viela – amonjaks. Tas notika ražošanas teritorijā no saldēšanas iekārtas.Cietušo nav un glābējiem izdevās ķīmisko vielu savākt. Iespējams, Atlantijas ielas apkārtnē var just amonjaka smaku, tāpēc logus labāk turēt aizvērtus un garās pastaigās nedoties. Noplūdes iemeslus skaidros Valsts vides dienests. Dienests arī pārbaudīs, vai uzņēmums ievēro visas prasības.

Latvijā reģistrēti 3 jauni Covid-19 gadījumi

Latvijā šodien reģistrēti 3 jauni Covid-19 gadījumi.Divi no tiem ir Daugavpilī, bet viens Daugavpils novadā. Latvijā saslimstība saglabājas zema. Savukārt kaimiņvalstīs Lietuvā un Igaunijā saslimstība ar koronavīrusu aizvien pieaug. Lietuvā Covid 19 apstiprināts 43 cilvēkiem, Igaunijā 25.

Likteņdārzā atklāta piemiņas vieta Latvijas dibinātājiem

Šodien Likteņdārzā oficiāli atklāja piemiņas vietu Latvijas valsts dibinātājiem un neatkarības atjaunotājiem. Neatkarības deklarācijas pieņemšanai šogad apritēja 30. gadadiena. Piemiņas vietu gribēja atklāt 4.maijā, taču pandēmijas dēļ to atlika. Jaunā piemiņas vieta iekārtota Draugu alejas sākumā.

"Jaunā saskaņa" Rīgas domes vēlēšanu rezultātus apstrīd tiesā

Partija "Jaunā saskaņa" Rīgas domes ārkārtas vēlēšanu rezultātus apstrīd tiesā. Partija tā rīkojas, jo Centrālā vēlēšanu komisija šonedēļ visas sūdzības noraidīja. "Jaunā saskaņa" prasa divos iecirkņos izsludināt jaunas vēlēšanas, jo tajos aploksnes bija bez zīmoga. Partija arī vēlas, lai pārskaita balsis visos iecirkņos, rīkojot jaunas ārkārtas vēlēšanas vai pārbalsošanu.

Šogad Latvijā remontēja vairāk ceļu nekā parasti

Šogad Latvijā remontēja vairāk ceļu nekā parasti. Autoceļu remontiem iztērēja vairāk nekā 300 miljonus eiro. Tā kā pasūtījumu bija daudz, šīs nozares uzņēmumiem bija lielāka konkurence. Tas nozīmē, ka arī cenas bija zemākas.

Latvijas medu drīkstēs eksportēt uz Ķīnu

Latvijas medu turpmāk drīkst eksportēt uz Ķīnu. Vairākus gadus notika sarunas ar Ķīnu, lai saskaņotu nepieciešamās atļaujas. Šobrīd medu eksportēt drīkst četri medus ražotāji no Latvijas. Biškopji to gaidīja ļoti ilgi. Tas nozīmē, ka vietējā tirgū mazināsies pārprodukcija.

Latvijas Universitātē rīko jauno studentu svētkus

Latvijas Universitātes Studentu padome šodien rīkoja jauno studentu svētkus "Aristotelis". Pirmo reizi tie notika Torņakalnā brīvā dabā. Pasākumā uzstājās vairākas pašmāju mūziķu grupas. Oficiālajā daļā varēja dzirdēt arī kora dziesmas un amatpersonu uzrunas.

Baltkrievijā turpinās protesti

Minskā un citās Baltkrievijas pilsētās turpinās protesti. Cilvēki protestē pret prezidenta vēlēšanu rezultātu viltošanu. Vietējie mediji ziņo, ka Minskā ir daudz policistu, bloķētas centra ielas un ielās var redzēt bruņutehniku. Minskā aizturēti vairāki desmiti protestētāju. Protesti Baltkrievijā turpinās ceturto nedēļu.

Vētrās Polijā viens bojā gājušais

Vētrās Polijā nedēļas nogalē gāja bojā viens cilvēks un četri ievainoti. Netālu no Varšavas koks uzgāzās braucošai automašīnai. Šīs automašīnas šoferis gāja bojā, bet viņa sievu un bērnu ievainoja. Līdzīgs negadījums notika vēl citā Polijas apriņķī. Ugunsdzēsības dienests vakar un šodien par vētras nodarītiem postījumiem. saņēma aptuveni 600us izsaukumu.

Kļūda rakstā?

Iezīmējiet tekstu un spiediet Ctrl+Enter, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Iezīmējiet tekstu un spiediet uz Ziņot par kļūdu pogas, lai nosūtītu labojamo teksta fragmentu redaktoram!

Saistītie raksti

Vairāk

Vairāk

Interesanti

Informējam, ka LSM portālā tiek izmantotas sīkdatnes (angļu val. "cookies"). Turpinot lietot šo portālu, Jūs piekrītat, ka mēs uzkrāsim un izmantosim sīkdatnes Jūsu ierīcē. Uzzināt vairāk

Pieņemt un turpināt